Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczenie Red Bull CoDCzy to zadziala?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.09.2010 22:15

Otoz, wiele ludzi skarzylo sie, ze po wypiciu pare red bulli za wysoko sie skacze, chcialbym zrobic do tego ograniczenie, ale nie jestem pewien czy to zadziala mogl by ktos mi to potwierdzic??

case 3:
		{
			new koszt = 2000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
                        if (get_user_gravity(id) == 0.4)
                        {
                        ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 W tej rundzie juz sie nie napijesz^x03 RedBulla");
                        }
                        else
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
		}
Czy poprawna bedzie ta wersja?:
case 3:
		{
			new koszt = 2000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
                        if (get_user_gravity(id) == 0.4) // Nie jestem pewien czy ten if na pewno sprawdzi grawitacje :O
                        {
                        ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 W tej rundzie juz sie nie napijesz^x03 RedBulla");
                        }
                        else
                        {
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
                        }
		}
A jak zadna z nich to moglby mi ktos cos podpowiedziec co zle zrobilem?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.09.2010 17:44

heh
jeśli 0.3 - 1.0 = 0.7
to dlaczego w grawitacji dajesz :D 0.4?

                case 3:
{
new koszt = 2000;
if(kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_user_gravity(id) == 0.7) // Nie jestem pewien czy ten if na pewno sprawdzi grawitacje :O
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 W tej rundzie juz sie nie napijesz^x03 RedBulla");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
}


#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2010 18:01

Ok, dzięki za potwierdzenie.
P.S. Bo 0.7-0.3 = 0.4 :P A ja zrobilem ograniczenie do 2 uzyc na runde
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.09.2010 18:07

lub robisz zmienną dla gracza

new cos[33]
dodajesz do klamry i jak gracz kupi to dajesz mu tam true i wtedy w nowej rundzie dajesz false bądź tam za ile chcesz :D no i przy disconecie :D

#5 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2010 18:11

Hard, ale po co? Redbull i tak dziala 1 runde :P


EDIT:
Padl by wam serwer przy takim spamie :o Dlatego usunalem kod.

Użytkownik Pawex edytował ten post 17.09.2010 19:06

  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.09.2010 18:52

tylko w tym wypadku ;D jak gracz będzie miał grawitacje równa info w say to będzie jeden wielki spam w SAY :D

               
case 3:
{
if(kasa_gracza < 2000)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(get_user_gravity(id) == 0.7)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 W tej rundzie juz sie nie napijesz^x03 RedBulla");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza - 2000);
set_user_gravity(id, 0.7);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); // do tego najlepiej zrobić pod CurWeapon
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles i Wypiles^x03 RedBulla");
}

}


#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2010 19:04

Nieeeeeee, Teraz to juz w ogole popsules :o
Teraz zrobiles, ze raz zmieni mu grawitacje, a potem samego speeda bedzie dodawac :o
set_user_gravity(id, 0.7);
Spisz czy co? :P
  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.09.2010 19:17

Tak. Wstałem z 30min temu :) i widzę po woli co 3 rzecz ^^.

Jeśli w CurWeapon używasz to zmień to :D ale jeśli !!!! używasz w CurWeapon a dasz set(id, get - 0.3) [taki przykład :D] to ci będzie odejmować co zmianę broni! 0.3 grawity czyli gracz pozmienia sobie kilka set razy broń to się od sufitu nie oderwie :D

#9 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2010 19:23

Widac, ze dopiero wstales :o
Caly sklep jest w odzielnym publicu, kto by go pchal do curweapon??!

Użytkownik Pawex edytował ten post 17.09.2010 19:23

  • +
  • -
  • 0

#10 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.09.2010 19:28

Widac, ze dopiero wstales :o
Caly sklep jest w odzielnym publicu, kto by go pchal do curweapon??!

Wiem ale mozesz zrobić oddzielnego publica pod CurWeapon

Szybkość nie zmienia się po zmianie broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2010 19:54

ALE POWIEDZ MI PO CO?

Dziala bez bledow, problemow ubocznych nie ma wiec po co cos zmieniac?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych