Witam. Mam taki problem z CoD Modem. Gdy strzelam przeciwnika dodaje mi xp. Jak to wyłączyć? Dam +.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD] XP za Demage
Temat rozp.
Scoti
, 14.09.2010 16:28
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.09.2010 16:28
#2
Napisano 14.09.2010 17:11
Daj *.sma!!
#3
Napisano 14.09.2010 19:03
Nie jestem pewna ale powinno dzialac
Szukasz
Zamieniasz na
x = ilosc dmg jeśli nic to chyba 0
Szukasz
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Zamieniasz na
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>x)
{
damage-=x;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
x = ilosc dmg jeśli nic to chyba 0
#4
Napisano 14.09.2010 21:07
@UP bad : P
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); new damage = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
#5
Napisano 15.09.2010 15:20
Prawie niczym sie nie ruzni bocie
#6
Napisano 15.09.2010 17:00
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); new damage = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>x) { damage-=x; doswiadczenie_gracza[attacker]++; } } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }-->
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); new damage = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }No wiesz ja jakoś widzę 'rużnicę'. I autor tematu nie chciał, że za więcej dmg ma się dostawać EXP tylko to wyłączyć : P
Można jeszcze z tej funkcji usunąć: SprawdzPoziom(attacker);, bo po co ma sprawdzać skoro nic nie dodało ;d
Użytkownik camilost edytował ten post 15.09.2010 17:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych