Po wpisaniu /rangi wyskakuje menu z 2 opcjami.
1. Rangi
2. Lista graczy
0. Exit
Pod numerem 1, pokazywałoby takie coś: (jak w BF2, funkcja show_motd)
BOT - 0 Szeregowy - 10 Starszy szeregowy - 25 Młodszy kapral - 50 Kapral - 75 Starszy kapral - 125 Plutonowy - 175 Starszy plutonowy - 250 Sierżant - 400 Starszy sierżant - 475 Sierzant sztabowy - 550 Starszy sierzant sztabowy - 600 Mlodszy chorazy - 700 Chorazy - 850 Starszy chorazy - 900 Mlodszy chorazy sztabowy - 1000 Chorazy sztabowy - 1300 Starszy chorazy sztabowy - 1750 Podporucznik - 2500 Porucznik - 2950 Kapitan - 400 Major - 5600 Podpulkownik - 6500 Pulkownik - 7350 General brygady - 8500 General dywizji - 10500 General broni - 12500 General armi - 15000 Marszalek DeathRuna - 20000
Pod numerem 2 tak samo funkcja show_motd wczytywało by zabicia tylko TT przez CT, czyli jak CT zabije TT
Było by tak:
Nick Ranga Zabicia DAMIANq General armi 15434
Jeśli chodzi o wczytywanie, to w moim exp modzie jest coś do pliku nvault, i mogę dać funkcję public Wczytaj(id) jeśli to potrzebne.
Z góry thx. Będą reputy.
Dodano 14 wrzesień 2010 - 14:05:
UP
Dodano 14 wrzesień 2010 - 19:32:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu rangi " #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "dMNq." new menu_gracza public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /rangi","menu1"); register_clcmd("say_team /rangi","menu1"); menu_gracza=menu_create("Menu rangi","menu2"); menu_additem(menu_gracza,"1. Rangi") menu_additem(menu_gracza,"2. Lista graczy"); menu_additem(menu_gracza,"0. Exit"); } public menu1(id){ menu_display(id, menu_gracza, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public menu2(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ } case 1:{ } case 2:{ } }
troche kodu
a tu mam do zabić z nvault
public Wczytaj(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-cs-bytow.pl", nick_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i", zabicia_gracza[id], rank_gracza[id]); nvault_get(pliczek,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new zab[32], rank[32] parse(vaultdata,zab, 31, rank, 31); zabicia_gracza[id] = str_to_num(zab); nextlvl_gracz[id] = zabicia[rank_gracza[id]+1]; Ranga(id); } public Zapisz(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-cs-bytow.pl", nick_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i", zabicia_gracza[id], rank_gracza[id]); nvault_set(pliczek,vaultkey,vaultdata); } public DeathMsg() { new zab = read_data(1) new vic = read_data(2) //new hs = read_data(3) //new weapon[64] //read_data(4,weapon,63) if(zab != 0 && is_user_connected(zab) && zab != vic) }
Użytkownik dMNq. edytował ten post 14.09.2010 19:39