Czy da sie w pluginie dodac np jakis model zeby pojawil sie w danym miejscu na mapie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodawanie elementow na mape
Temat rozp. Pittero, 13.09.2010 13:29
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.09.2010 13:29
#2
Napisano 13.09.2010 13:37
tak, tworzysz byt np. info_target, ustawiasz mu model i ewentualnie size, movetype itp.
13 wrzesień 2010 - 14:39:
taki przyklad
13 wrzesień 2010 - 14:39:
taki przyklad
new origin[3],Float:fOrigin[3],ent ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")) set_pev(ent,pev_classname,"paczka") get_user_origin(id,origin,3) IVecFVec(origin,fOrigin) fOrigin[2]+=30.0; set_pev(ent,pev_origin,fOrigin) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL) new Float:maxs[3] = {12.59, 12.35, 51.03} new Float:mins[3] = {-10.22, -15.89, 0.0}//-11.23 engfunc(EngFunc_SetSize, ent, mins,maxs) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE);stawia byt (twój "model") tam gdzie celujesz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych