Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu klas - exp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.09.2010 22:32

Witam. Posiadam takie menu klas
public plugin_init() {
register_clcmd("say /klasy","klasyq")

register_clcmd("klasy1","klasy1")
register_clcmd("klasy2","klasy2")
register_clcmd("klasy3","klasy3")
}

public klasyq(id) {
new menu = menu_create("\yWybierz typ","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wLudzie","0",0)
menu_additem(menu,"\wPotwory","1",0)
menu_additem(menu,"\wPremium","2",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}

public wybor_menu(id,menu,item) {
if(item==MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch (key) {
case 0: {
klasy1(id)
}
case 1: {
klasy2(id)
}
case 2: {
klasy3(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy1(id) {
new menu = menu_create("\yLudzie","wybor_menu1")

menu_additem(menu,"\wcos","0",0)
menu_additem(menu,"\wcos2","1",0)
menu_additem(menu,"\wcos3","2",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}

public wybor_menu1(id,menu,item) {
if(item==MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch (key) {
case 0: {

}
case 1: {

}
case 2: {

}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy2(id) {
new menu = menu_create("\yPotwory","wybor_menu2")

menu_additem(menu,"\wcos","0",0)
menu_additem(menu,"\wcos2","1",0)
menu_additem(menu,"\wcos3","2",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}

public wybor_menu2(id,menu,item) {
if(item==MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch (key) {
case 0: {

}
case 1: {

}
case 2: {

}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy3(id) {
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
new menu = menu_create("\yPremium","wybor_menu2")

menu_additem(menu,"\wcos","0",0)
menu_additem(menu,"\wcos2","1",0)
menu_additem(menu,"\wcos3","2",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}

public wybor_menu3(id,menu,item) {
if(item==MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch (key) {
case 0: {

}
case 1: {

}
case 2: {

}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

No i wszystko działa jak należy (oczywiście po wpisaniu klas do kodu), ale exp nie idzie. Baza podpięta dobrze, bo nie ma żadnych error logów, a plugin jest odpalany na czystym amxie. Ktoś wie co zrobić/dopisać, żeby na tym menu exp się naliczał?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 12.09.2010 23:15

no to jest tylko menu klas a pokaz jak wyglada tworzenie bazy mysql.. moge sie zalozyc ze jak wejdziesz w baze to bedzie tylko do tad co jest w standardzie.. a te nowe klasy/menu nie sa nawet tworzone

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.09.2010 23:21

No to właśnie pytam się jak to zrobić, żeby exp się dodawał, czyli żeby to się tworzyło w bazie danych, itp.

no to jest tylko menu klas a pokaz jak wyglada tworzenie bazy mysql..

Czyli?

moge sie zalozyc ze jak wejdziesz w baze to bedzie tylko do tad co jest w standardzie..

W bazie tworzy się sama tabela, pusta tabela.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 12.09.2010 23:30

czyli exp nie idzie na nowych klasach czy w ogóle?

#5 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.09.2010 23:37

W ogóle. Klasy się wybierają, czyli mam moce klasy, itp. ale exp nie idzie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 12.09.2010 23:54

znajdz poradnik na dodanie nowej klasy i druga polowa dotyczy sql chodzi o liczby <9 zamien np na <10 musisz policzyc klasy tak aby baza danych sie tworzyla dla kazdej klasy

#7 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.09.2010 06:24

Ale ja nawet jeszcze nowych klas nie tworzyłem, "wrzuciłem" te podstawowe do tego menu i exp na nich nie idzie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych