Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z HLTV na Base Builder


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 12.09.2010 16:57

Mam na serwerze Base Builder HLTV.
Normalnie HLTV nagrywa z pozycji SPECT, a na Base Builderze lata do TT i CT, jak gracz.
Co zrobić, żeby HLTV było jedynie na SPECT?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 12.09.2010 18:57

Zobacz to:

Załączone pliki



#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.09.2010 19:00

lub jak masz base builder 5.4/5.5 podmień funkcję logevent_round_end()
na to



public logevent_round_end()
{
if (!g_CanBuild && get_pcvar_num(g_pcvar_tournymode) != 1)
{
new players[32], num
get_players(players, num)

new player
for (new i = 0; i < num; i++)
{
player = players[i]
if(is_user_hltv(player)){
continue;
}
cs_set_user_team(player, cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT:CS_TEAM_T)

if (cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T)
{
g_iszombie[player] = true
g_ishuman[player] = false
}
if (cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT)
{
g_ishuman[player] = true
g_iszombie[player] = false
}
}
print_color(0, "^x04%L", LANG_SERVER, "TEAMS_SWAPPED")
}

remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)
ExecuteForward(g_fwSwapTeams, g_fwiFakeReturn)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych