Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SpriteTrail No Damage [5.9L]Oczywiscie +


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 12.09.2010 11:50

wrzucilem stock spritetrail do diablo.. gdy probuje uzyc mocy to czar sie pojawia ale nie zadaje obrazen :(


new kulked[33]
public ResetHUD(id)
{

if (is_user_connected(id))
{
kulked[id] = 0
public item_kulki(id)
{

if (kulked[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Mocy mozesz uzyc co 25sec!!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (kulked[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
kulked[id] = 1
new Float:fOrigin[3], Float:fOrigin2[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
pev(attacker, pev_origin, fOrigin2);
Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, 255, 2, 1, 100, 25);





}
return PLUGIN_HANDLED
}
public check_magic(id)                    //Redirect and check which items will be triggered
{
if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id)
if (player_b_fireball[id] > 0) item_kulki(id)
	/*if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
new id = pev(ptd,pev_owner)
Explode_Origin(id,origin,100,player_b_fireball[id] + player_intelligence[id])
remove_entity(ptd)
}*/


return PLUGIN_CONTINUE
}


u mnie to wyglada tak... Za kazda pomoc bedzie nagradzana "+"

Użytkownik Reprezentant edytował ten post 12.09.2010 11:50


#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.09.2010 12:38

nie masz nic o dmg, sa same modele
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 Reprezentant

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 12.09.2010 16:58

tak ale to dmg maja byc wpisane tam w item_kulki??
zobacz

if (player_b_fireball[id] > 0) item_kulki(id)


a player_b_fireball to wlasnie jest dmg wiec sam nie wiem proszę wytlumacz mi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych