Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Roundsound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 14.10.2008 14:41

Czy ten rs jest dobrze zrobiony i bedzie odgrywana kazda nuta ?

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,11)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk ambience/the_horror1")
case 1: client_cmd(0,"spk ambience/the_horror3")
case 2: client_cmd(0,"spk ambience/the_horror4")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/berzerk4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/laught_1")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/t2")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/t3")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/t4")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/taunt_0")
case 9: client_cmd(0,"spk misc/wolfhowl01")
case 10: client_cmd(0,"spk misc/zm1")
case 11: client_cmd(0,"spk misc/zm3")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,10)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk zombie_plague/win_humans1")
case 1: client_cmd(0,"spk zombie_plague/win_humans2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/beafraid")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/beafraid2")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/beafraid3")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/beafraid5")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/beafraid6")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/beafraid7")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/ct3")
case 9: client_cmd(0,"spk misc/ct4")
case 10: client_cmd(0,"spk misc/ct5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("zombie_plague/win_humans1.wav")
precache_sound("zombie_plague/win_humans2.wav")
precache_sound("misc/beafraid.wav")
precache_sound("misc/beafraid2.wav")
precache_sound("misc/beafraid3.wav")
precache_sound("misc/beafraid5.wav")
precache_sound("misc/beafraid6.wav")
precache_sound("misc/beafraid7")
precache_sound("misc/ct3.wav")
precache_sound("misc/ct4.wav")
precache_sound("misc/ct5.wav")
precache_sound("ambience/the_horror1.wav")
precache_sound("ambience/the_horror3.wav")
precache_sound("ambience/the_horror4.wav")
precache_sound("misc/berzerk4.wav")
precache_sound("misc/laught_1.wav")
precache_sound("misc/t2.wav")
precache_sound("misc/t3.wav")
precache_sound("misc/t4.wav")
precache_sound("misc/taunt_0.wav")
precache_sound("misc/wolfhowl01.wav")
precache_sound("misc/zm1.wav")
precache_sound("misc/zm3.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#2 w33man

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 24.10.2008 15:22

nie wiesz to sprawdz na servie:) chyba ze nie wiesz jak wgrac roundsound:]
moim zdaniem jest dobrze napisane :)) ale duzo tych dzwiekow:PP i musza byc w odpowiedni formacie :)

----> POMOGLEM -- :wstyd: -- POSTAW GIBONA <----
  • +
  • -
  • 0

#3 Sevecio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 24.10.2008 20:30

SMA wyklada dobrze, wazne czy te pliki tam sa :D i czy dobrze dopisaloes do plugins.ini (powinno dzialac)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych