Witam.
Chcialbym sie zapytac moze ktos wie i tez takie cos mu sie przydarzylo a wiec tak
Gdy ktos ma 201 lvl to idziemu expale nie pokazuje nastepenego lvl ani nie moze doladowac w umiejetnosci
Max lvl na serwerze 4001
bo w poprzednim temacie nie uzyskalem odpowiedzi:D
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Cod[lvl] problem
Temat rozp. Derakcz, 10.09.2010 18:13
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.09.2010 18:13
#2
Napisano 10.09.2010 18:46
tutaj też ustawiasz max lvl
potem ustawiasz max pkt w statystyki
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
potem ustawiasz max pkt w statystyki
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}
punkty_gracza[id]--;
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
#3
Napisano 11.09.2010 13:38
Własnie kapnolem sie wczesniej ale thx za pomoc:D daje repa
#4
Napisano 11.09.2010 17:56
Trzymaj jeszcze Generator LvL jak bys zachcial więcej niz 4001 LvL Generator LvL
#5
Napisano 11.09.2010 18:51
korzystam z tego od dawna;d
ai jeszcze jedno podami ktos albomoze dokldanie napszejak dodac klasie 1/3 zhe
ai jeszcze jedno podami ktos albomoze dokldanie napszejak dodac klasie 1/3 zhe
Użytkownik Derakcz edytował ten post 11.09.2010 18:51
#6
Napisano 11.09.2010 18:54
dodajesz do
ten kod, gdzieś pod koniec publica
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
ten kod, gdzieś pod koniec publica
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
#7
Napisano 11.09.2010 19:54
dodalem przed CSW_AWP - przed tym 1/1 z awp co mam tez dodane ale nie dziala
#8
Napisano 11.09.2010 20:48
jakoś wszystkim działa oprócz Ciebie, dziwne
a dałeś nazwe klasy tutaj
a dałeś nazwe klasy tutaj
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy && random(3) == 1))
#9
Napisano 11.09.2010 23:35
To co Ty podałeś daje 1/4...dodajesz do
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)ten kod, gdzieś pod koniec publicaif(weapon == CSW_HEGRENADE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy && random(3) == 1)) damage = float(health); }
random(2) == 0// 0,1,2 (3 liczby)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych