Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod[lvl] problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Derakcz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 10.09.2010 18:13

Witam.

Chcialbym sie zapytac moze ktos wie i tez takie cos mu sie przydarzylo a wiec tak

Gdy ktos ma 201 lvl to idziemu expale nie pokazuje nastepenego lvl ani nie moze doladowac w umiejetnosci

Max lvl na serwerze 4001

bo w poprzednim temacie nie uzyskalem odpowiedzi:D
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 10.09.2010 18:46

tutaj też ustawiasz max lvl

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)


potem ustawiasz max pkt w statystyki

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 2

#3 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 11.09.2010 13:38

Własnie kapnolem sie wczesniej ale thx za pomoc:D daje repa
  • +
  • -
  • 0

#4 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 11.09.2010 17:56

Trzymaj jeszcze Generator LvL jak bys zachcial więcej niz 4001 LvL :D Generator LvL :] :]

#5 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 11.09.2010 18:51

korzystam z tego od dawna;d

ai jeszcze jedno podami ktos albomoze dokldanie napszejak dodac klasie 1/3 zhe

Użytkownik Derakcz edytował ten post 11.09.2010 18:51

  • +
  • -
  • 0

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 11.09.2010 18:54

dodajesz do
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

ten kod, gdzieś pod koniec publica
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy && random(3) == 1))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 11.09.2010 19:54

dodalem przed CSW_AWP - przed tym 1/1 z awp co mam tez dodane ale nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#8 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 11.09.2010 20:48

jakoś wszystkim działa oprócz Ciebie, dziwne :mur: :mur:
a dałeś nazwe klasy tutaj
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy && random(3) == 1))

  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.09.2010 23:35

dodajesz do

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
ten kod, gdzieś pod koniec publica
if(weapon == CSW_HEGRENADE)	{		if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_Klasy && random(3) == 1))			damage = float(health);	}

To co Ty podałeś daje 1/4...
random(2) == 0
// 0,1,2 (3 liczby)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych