Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piorun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.09.2010 14:47

Witam.
Mam pytanko jak zrobić piorun(ma być widzialny), dzięki któremu po naciśnięciu E możemy uderzyć nim przeciwnika. Dobrze by było, aby piorun uderzał w przeciwnika automatyczne, bez konieczności nacelowania.
Za pomoc z góry THX.

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.09.2010 18:21

Powycinasz sobie zdolny chłopak jesteś ;P

Załączone pliki



#3 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.09.2010 18:37

To jest Tylko piorun ??
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.09.2010 18:55

Jeśli masz swój sprite pioruna oraz dźwięk.
#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < fakemeta >

new light;
new g_thunderbolt[ 33 ];

public plugin_precache( ) {
light = precache_model("sprites/jakis_spr.spr");

}

public plugin_init( ) {
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink");

}

public fw_PlayerPreThink( client ) {
if( !is_user_alive( client ) )
return;

if ( ( get_user_button( client ) & IN_USE ) && g_item[33] == 1 )
{
MakeThunderBolt( client );
}
}

public MakeThunderBolt( client ) {
if( g_thunderbolt[ client ] == 2 )
return;

new iMakerOrigin[ 3 ], Float:iMakeOriginSe[3];
get_user_origin( client, iMakerOrigin );
for( new i = 0; i < 3; i++ ){
iMakeOriginSe[i] = float( iMakerOrigin[i] );
}

new entPlayer;
entPlayer = -1;

while( ( entPlayer = find_ent_in_sphere( client, iMakeOriginSe, 550.0 ) ) != 0 )
{
new iVictimOrigin[ 3 ];
get_user_origin( entPlayer, iVictimOrigin );
change_health( entPlayer, -80, client, "world" );
CreateBolt( entPlayer, iMakeOriginSe, iVictimOrigin );
g_thunderbolt[ client ]++;
}

}

CreateBolt( iPlayer, iMaker[3], iVictim[3] ) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( 0 )
write_coord( iMaker[ 0 ] )
write_coord( iMaker[ 1 ] )
write_coord( iMaker[ 2 ] )
write_coord( iVictim[ 0 ] )
write_coord( iVictim[ 1 ] )
write_coord( iVictim[ 2 ] )
write_short( light )
write_byte( 1 )
write_byte( 5 )
write_byte( 2 )
write_byte( 20 )
write_byte( 30 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 200 )
write_byte( 200 )
message_end( )

emit_sound( iPlayer, CHAN_STATIC, "misc/jakis_dzwiek.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

}


"jakis_spr" i "jakis_dzwiek" logicznie podmieniasz na pliki ktorę masz , change_health( entPlayer, -80, client, "world" tutaj liczba ile ma zabierać hp std. 80. g_item[33] == 1 podmieniasz na jakis warunek np. item albo moc klasy , g_thunderbolt[ client ] == 2 na liczbe ile razy moze uzyc. Aha i dodaje sobie w evencie newround g_thunderbolt[ client ] = 0; zeby resetowalo ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2010 16:35

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9.sma(10215) : warning 213: tag mismatch
Header size:          10408 bytes
Code size:           342584 bytes
Data size:           240424 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  609800 bytes

1 Warning.
Done.

Wszystko sprowadza się do tej linijki:
CreateBolt( entPlayer, iMakeOriginSe, iVictimOrigin );
Proszę o poprawę kodu...

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.09.2010 16:44

iMakeOriginSe

->
iMakerOrigin

  • +
  • -
  • 0

#7 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2010 16:46

Sam do już do tego doszedłem, ale dzięki za szybką odpowiedź... :) Dostajesz repute. Mógłbym Ciebie prosić jeszcze o odpowiedź w tym temacie?

#8 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 09.09.2010 18:18

SLOWLY podrzucisz sprite :)?

#9 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2010 18:22

Też go nie mam :/

#10 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 10.09.2010 06:07

Ouć : / Hmm To skąd można go znaleść ? Bo kodzik by się przydał :) // dobre pomysły masz ^^

#11 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 10.09.2010 06:18

Pomysly sa sciagniete z 1 z najlepszych diablo moda;]
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych