Witam , mam 2 problemy ,
1. np , dałem niewidzialnosć dla snajpera , zagrałem pare rund zmieniam na komandosa i komandos też ma niewidzialnosc .
2. jak dać dla nowej klasy 1/1 z noza
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 problemy CODCOD mod
Temat rozp. Qaziu, 08.09.2010 06:30
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.09.2010 06:30
#2
Napisano 08.09.2010 10:06
1.Call of duty w wersji podstawowej tez ma taki bug wlasnie.Np graj wsparciem i wez pozniej np komandosta i bedziesz mial rakiety.
2.Komandos ma 1/1 z noza mozesz sobie zn iego wziąć
2.Komandos ma 1/1 z noza mozesz sobie zn iego wziąć
#3
Napisano 08.09.2010 11:08
@UP
1. Wystarczy w odrodzenie na początku dać wszystko na i (Przed switch(klas_gracza[id])
np.
2. public TakeDamage(this..)
Szukasz
1. Wystarczy w odrodzenie na początku dać wszystko na i (Przed switch(klas_gracza[id])
np.
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); ilosc_min_gracza[id] = 0 ilosc_rakiet_gracza[id] = 0 ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0 ilosc_skokow_gracza[id] = 0 switch(klasa_gracza[id])
2. public TakeDamage(this..)
Szukasz
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }Zamieniasz na
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if((klasa_gracza[id] == NOWAKLASA || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }PS. Zamień NOWAKLASA na nazwę klasy z enum : )
Użytkownik camilost edytował ten post 08.09.2010 11:09
#4
Napisano 08.09.2010 18:45
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 751
Error: Undefined symbol "id" on line 755
Warning: Loose indentation on line 759
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 751
Error: Undefined symbol "id" on line 755
Warning: Loose indentation on line 759
#5
Napisano 08.09.2010 19:05
W kodzie który miałeś podmienić.
nie
tylko
nie
if((klasa_gracza[id] == NOWAKLASA
tylko
if((klasa_gracza[idattacker] == NOWAKLASA
#6
Napisano 09.09.2010 13:42
OK , teraz powiedzcie mi jak usunąć wsyztskim lvl próbowałem usuwać ten pliki z valut ale jak usune to i tak sa te lvl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych