Chcialbzm sie zapytac moze ktos wie
1. jaki jest kod na to by bron strzelala 2x szybciej
2. Jak dodac klasie item
07 wrzesień 2010 - 17:02:
i moglbys mi ktos jeszcze raz powiedziec jak dodac to he np 1/3
bo to cos nie dziala albo zle dodalem
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if((klasa_gracza[idattacker] == nazwaKlasy && random(5) == 2)) damage = float(health); }
takedamage co jest zle?
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(health < 2) return HAM_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12) damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage; if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage=float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) damage+=10; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper) damage=float(health); if(weapon == CSW_KNIFE && klasa_gracza[idattacker] == Killer) damage=float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }