Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomb Sound i muzyka po wejściu na serwer w mp3?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OzOnOwY

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 13.10.2008 13:13

Witam.

Poszukuję pluginu Bomb Sound tyle że w mp3. Jeśli ktoś ma chęci może taki napisać :)
Przeszukałem forum ale jedyne co znalazłem to ten temat:
http://amxx.pl/viewt... ... lode sound

Kombinowałem jak się da ale niestety nie działa. Pokazuje tylko licznik z czasem do wybuchu bomby (nie odtwarza muzyki)

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"


#define muzyczka ("misc/bomba00")
#define czas 59


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 29) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 10) {
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/bomba00.mp3")
}
}
else if(g_c4timer > 59) {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba00.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE

}


Chciałbym aby muzyka odpalała się równo z podłożeniem (35s), chyba że tak się nie da to ew. 34. Ścieżka do nutki ...miscbomba00.mp3



Korzystając z okazji nie będę zakładał nowego topicu tylko dopisze tutaj. Potrzebuję również przerobić ten plugin:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("muzyka po wejsciu","1.0","grankee")
}
public cient_putinserver(id)
{
client_cmd(id,"spk misc/muzyczka.wav")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/muzyczka.wav")
}

Chciałbym aby muzyka odtwarzana po wejściu na serwer była w formacie mp3


Mam nadzieje że ktoś coś poradzi. Oczywiście za pomoc dam "Pomógł" :)
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.10.2008 16:37

zmiana z .wav na .mp3 polega na:
zamianie precache'a na właściwą ścieżke
precache_sound("misc/muzyczka.mp3")
zamianie spk na mp3 play i dodaniu na początku ścieżki sound/
mp3 play sound/misc/muzyczka.mp3
a jeżeli chcesz zatrzymać mp3 to zamiast stopsound dajesz mp3 stop
  • +
  • -
  • 0

#3 OzOnOwY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 13.10.2008 17:06

Dzięki za pomoc :)

Edit:

Coś nie tak. Zrobiłem tak jak napisałeś i nic:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("muzyka po wejsciu","1.0","grankee")
}
public cient_putinserver(id)
{
client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/muzyczka.mp3")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/misc/muzyczka.mp3")
}


Piosenka mi się ściąga ale nie odtwarza jej :(
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.10.2008 17:22

Nie licząc

client_cmd(0, "spk %s", "misc/bomba00.mp3")

plugin ten co daleś w pierwszym poście wygląda dobrze. Daj:

client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3", )

I powinno działać.
  • +
  • -
  • 0

#5 OzOnOwY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 13.10.2008 17:36

Powinno ale jednak nie działa. Ani muzyka po wejściu, ani muzyka przy bombie.

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"


#define muzyczka ("misc/bomba00")
#define czas 59


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 29) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 10) {
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3", )
}
}
else if(g_c4timer > 59) {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba00.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE

}


Tak zrobiłem i error przy compilowaniu...
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.10.2008 17:46

OzOnOwY, sorka za literówke (przecinkówke :D) w:
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3")

To się kompiluje bez problemów:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"

#define czas 59

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
	
	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
	
	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
	
	g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
}

public endRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
	b_planted = true;
	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
	dispTime()
	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
	if(b_planted)
		{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
	
}

public bomb_explode()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
	
}

public dispTime()
{
	if(!b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		return;
	}
	
	
	if(g_c4timer >= 0)
	{
		if(g_c4timer > 29) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
		}
		else if(g_c4timer > 10) {
			set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
			if(g_c4timer == czas) {
				client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3")
			}
		}
		else if(g_c4timer > 59) {
			set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
		}
		
		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
		
		--g_c4timer;
	}
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_generic("sound/misc/bomba00.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}
I mam nadzieje że działa.
  • +
  • -
  • 0

#7 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 13.10.2008 17:52

hehe mi dziala ;-)

Załączone pliki

  • Załączony plik  bomba.rar   2,81 KB  95 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#8 OzOnOwY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 13.10.2008 17:55

Zaraz zobacze. Jak możesz spróbuj jeszcze pokombinować z tą muzyką po wejściu na serwer.

[ Dodano: 15-10-2008, 16:13 ]
Kopiuje kod i nic. Licznik jest, muzyki nie. Wstawiłem ten gotowy co podesłał Mafia i też nie działa. Nutka w mp3playerze na serwerze działa, bo sprawdziłem (MP3 44,100 kHz; Mono; 32 Kbps;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych