Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wykrycie wystrzelenia pocisku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.09.2010 20:41

Witam, potrzeba mi wykryć wystrzelenie pocisku, ale nie naciśnięcie IN_ATTACK, tylko wywołanie danej funkcji po wystrzeleniu pocisku, czy to pojednczo, seriami czy fullauto. Any ideas?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 21:08

Ham_Weapon_PrimaryAttack, ale nie działa dobrze z pistoletami
CurWeapon active=1, ale to wywołuje się też przy innych okazjach

są jeszcze eventy .sc -> [HowTo] Properly catch shot event in CS - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 21:10

1. Ham_Weapon_SendWeaponAnim zarejestrowanie animacji strzału (u wszystkich broni jest chyba shot ;) )
2.Ham_Weapon_PrimaryAttack nie jestem pewien czy to ciągle nawala czy tylko raz
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.09.2010 22:17

1. Ham_Weapon_SendWeaponAnim zarejestrowanie animacji strzału (u wszystkich broni jest chyba shot )

Patrzyłeś i nie crasuje serwa?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 22:25

no tak crashowało jak tego używaliśmy
  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 06.09.2010 22:25

moze traceline?
  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.09.2010 10:16

Ham_Weapon_PrimaryAttack, ale nie działa dobrze z pistoletami
CurWeapon active=1, ale to wywołuje się też przy innych okazjach

są jeszcze eventy .sc -> [HowTo] Properly catch shot event in CS - AlliedModders

To jest dokładnie to czego potrzebowałem, rep+, dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 07.09.2010 11:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych