Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Meekstone


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 06.09.2010 17:41

Mam problem z Itemem o Nazwie Anty Meekstone,

Próbowałem na taki sposób
public item_c4fake(id)
{ 
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}

	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		explode(c4bombc[id],id,0)
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
			{			
				new origin1[3]
				get_user_origin(a,origin1) 
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
				{
					if (!is_user_alive(id) && (player_b_antymeek[id] == 1))
					return PLUGIN_HANDLED
					
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")
				}
			}
		}
		
		c4state[id] = 2
		remove_entity(c4fake[id])
		c4fake[id] = 0 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		new Float:pOrigin[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
		c4fake[id] = create_entity("info_target")
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
		
		
		new Float:aOrigin[3]
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
		c4state[id] = 1
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

Lecz nie działa... Proszę o pomoc gdzie i jak dodać if'a aby Fałszywa Bomba nie zabijała z itemem Anty Meekstone:P

07 wrzesień 2010 - 16:20:
Refresh, proszę o pomoc dam +

07 wrzesień 2010 - 18:03:
Refresh dam reputa, nie wierze, że nikt nie wie ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.09.2010 17:18

		if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] != 1))
continue

UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 07.09.2010 17:35

Działa, Leci Reput, Dzięki

Można /close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych