Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Leczenie
Temat rozp. Intex, 06.09.2010 16:56
14 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 06.09.2010 18:26
chodzi ci non stop ma się leczyć? czy jak to ma wyglądać jeśli nonstop to:
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#4
Napisano 06.09.2010 18:52
Przecież on napisał
//to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie
#5
Napisano 06.09.2010 18:53
ten do danej klasy
ten kod byle gdzie na kodzie.
PS: ten kod będzie dodawać do nie skończoności to HP
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b");
ten kod byle gdzie na kodzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
PS: ten kod będzie dodawać do nie skończoności to HP
#6
Napisano 06.09.2010 19:01
Rozumiem że to może być zastosowane w Call of duty mod?
I pytanie czy:
Ma zostać dodane tak?
I czy to może być dodane na sam dół kodu?
I pytanie czy:
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
Ma zostać dodane tak?
case ABC:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b");
}
I czy to może być dodane na sam dół kodu?
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 06.09.2010 19:09
Tak
tylko jak napisałem. to będzie dodawać nieskończoność liczbę HP ale możesz zrobić coś takiego
i wtedy bodajże jak koleś osiągnie 2000 tys hp to zablokuje mu tą opcje do czasu aż będzie mieć mniej HP
tylko jak napisałem. to będzie dodawać nieskończoność liczbę HP ale możesz zrobić coś takiego
public HealthKlass(id)
{
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i wtedy bodajże jak koleś osiągnie 2000 tys hp to zablokuje mu tą opcje do czasu aż będzie mieć mniej HP
#9
Napisano 06.09.2010 20:12
Ta moc aktywowuje się sama po straceniu np. 50 hp z 200? Czy trzeba zmienić broń na nóż i dopiero moc się włącza?
#11
Napisano 06.09.2010 20:26
A jak zrobić żeby ta moc włączała się gdy wezmę noża? Coś jak na diablo.
#12
Napisano 06.09.2010 20:36
public HealthKlass(id)
{
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na
public HealthKlass(id)
{
new Weapon = get_user_weapon(id)
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#13
Napisano 06.09.2010 20:39
Przepraszam że piszę posta co ktoś odpowie ale zapomniałem zapytać gdy ktoś ma max hp 150 a tu ustawie
Przy kompilacji wyskakuje błąd:
Czy ten błąd jest groźny? W sensie czy przez ten błąd moc może nie działać?
if(get_user_health(id) != 200)to ta moc będzie mu ładować hp do 200? Jeśli tak to proszę o wytłumaczenie jak zrobić żeby ładowanie hp skończyło się na max danej osoby czyli ma koleś 120 stracił 80 zostało mu 40 to moc ładuje mu hp do 120 i koniec.
Przy kompilacji wyskakuje błąd:
Linijka 1943 wygląda u mnie tak:afasfasfas.sma(1943) : warning 209: function "HealthKlass" should return a value
}
Czy ten błąd jest groźny? W sensie czy przez ten błąd moc może nie działać?
Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.09.2010 20:47
#14
Napisano 06.09.2010 21:03
musisz zwrócić return z poprzedniej operacji czyli przed klamrą dajesz np: return PLUGIN_CONTINUE;
a co do tego co pytałeś o tym HP , tak jeśli będzie mieć 150 to i tak doładuje mu do 200HP i potem jak ktoś zada mu dmg i da sobie nóż to powinien się zregenerować
oczywiście chcesz to ci jutro o wiele lepszą funkcję do tego napiszę i opiszę co i jak bądź napiszę Tuta
a co do tego co pytałeś o tym HP , tak jeśli będzie mieć 150 to i tak doładuje mu do 200HP i potem jak ktoś zada mu dmg i da sobie nóż to powinien się zregenerować
oczywiście chcesz to ci jutro o wiele lepszą funkcję do tego napiszę i opiszę co i jak bądź napiszę Tuta
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych