Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Prędkość chodzenia na kucakaDuck speed
#1
Posted 06.09.2010 07:04
Zrobiłem plugin rejestrujący forward ruszania się i sprawdzania czy jest się kucniętym jak tak to ma zwiększyć predkośc.
Dałem server_cmd("say bleble"); przed poleceniem zwiększającym prędkość żeby upewnić się czy na pewno działa i działa bo spamuje czat jak sie kucnie tylko, że nie zwiększa prędkości.
Na necie szukałem chyba z 4h i nic.
Na allienmodders pisał ktoś, że potrzeba do tego modułu Orpheu, tylko jest mały problem bo ja nie mam zielonego pojęcia jak go wykorzystać.
Pomoże, ktoś?
Najlepiej jeśli podalibyście gotowy kod, na pewno nie będzie długi, a moduł w/w jest dla mnie czarną magią.
Pozdro dzordz / .Cz!t3R
#2
Posted 06.09.2010 15:16
Tutaj wersja z fakemeta:
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
new g_pMaxDuckSpeed;
public plugin_init( ) {
register_plugin( "Custom Duck Speed", "1.0", "Ortega" );
g_pMaxDuckSpeed = register_cvar( "Custom_duck_speed", "250.0" );
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink");
}
public fw_PlayerPreThink( id ) {
new fNspeed[33];
if( is_player_usehull2( id ) == false )
{
pev( id, pev_speed, fNspeed[id] );
}
if( is_player_usehull2( id ) == true )
{
set_pev( id, pev_speed, get_pcvar_float( g_pMaxDuckSpeed ) );
}
set_pev( id, pev_speed, fNspeed[id] );
}
stock bool:is_player_usehull2( index ) {
static iDucking;
iDucking = pev( index, pev_flags ) & ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND );
if( iDucking == ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND ) )
return true;
return false;
}
Z orpheu napiszę później, jak będę miał chwlię więcej.
Edited by Ortega, 06.09.2010 15:41.
#3
Posted 06.09.2010 18:40
Bo u mnie nie działa....
chyba ze coś źle robie ?
#4
Posted 06.09.2010 19:32
pev_speed //Not for players. Effects change from entity to entity (IE: used for door swing speed)
Więc przez fakemete nie da raczej rady chyba że pev_maxspeed ale nie próbowałem
#5
Posted 06.09.2010 19:32
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_advanced >
#include < orpheu_memory >
#include < orpheu_stocks >
new g_pMaxDuckSpeed, iPlayer, OrpheuStruct:pmove;
public plugin_init( )
{
register_plugin( "Orpheu Duck Speed", "1.0", "Ortega" );
g_pMaxDuckSpeed = register_cvar( "orpheu_duck_speed", "201.0" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "PM_Duck" ), "OnPM_Duck", OrpheuHookPost );
}
public OrpheuHookReturn:OnPM_Move( OrpheuStruct:ppmove, server )
{
iPlayer = OrpheuGetStructMember( ppmove, "player_index" ) + 1;
pmove = ppmove;
return OrpheuIgnored;
}
public OrpheuHookReturn:OnPM_Duck( )
{
if( is_user_alive( iPlayer ) )
{
new Float:velocity[3];
OrpheuGetStructMember( pmove, "velocity", velocity );
velocity[0] = velocity[0] / 200 * get_pcvar_float( g_pMaxDuckSpeed );
OrpheuSetStructMember( pmove, "velocity", velocity );
}
return OrpheuIgnored;
}
Kompliator:
Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
@Knopers, tak wiem maxspeed, walnęło mi się
Edited by Pavulon, 07.09.2010 11:37.
#7
Posted 07.09.2010 19:08
Moduły włączone, oprheu zainstalowane poprawnie, "goły" amxx też jest.
Testował to ktoś u siebie i działało wam ?
#8
Posted 07.09.2010 19:41
#9
Posted 07.09.2010 19:51
#include < amxmodx > #include < fakemeta > new g_pMaxDuckSpeed; public plugin_init( ) { register_plugin( "Custom Duck Speed", "1.0", "Ortega" ); g_pMaxDuckSpeed = register_cvar( "Custom_duck_speed", "250.0" ); register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink"); } public fw_PlayerPreThink( id ) { if( is_player_usehull2( id ) == false ) { pev( id, pev_maxspeed,0.0 ); } if( is_player_usehull2( id ) == true ) { set_pev( id, pev_maxspeed, get_pcvar_float( g_pMaxDuckSpeed ) ); } } stock bool:is_player_usehull2( index ) { static iDucking; iDucking = pev( index, pev_flags ) & ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND ); if( iDucking == ( FL_DUCKING | FL_ONGROUND ) ) return true; return false; }
check it
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Posted 07.09.2010 19:57
Niestety nie dziala...
@ortega
Pobrałem ortega i wgrałem zgodnie z intrukcją do addons +moduł do modules.ini. Nic dodatkowo nie robiłem.
ed.
Wgrałem te stąd:
http://amxx.pl/custo...ove-t32095.html
i nie działa ;(
Edited by .Cz!t3R, 07.09.2010 20:04.
#11
Posted 07.09.2010 20:05
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Posted 07.09.2010 20:08
#13
Posted 07.09.2010 20:09
#14
Posted 07.09.2010 20:13
#15
Posted 07.09.2010 20:19
#16
Posted 07.09.2010 20:20
Mógłbyś mi spakować addons?To coś źle wgrywasz bo akurat na chodzenie po drabinie musi działać testowałem na 2 serwerach oraz działanie jest potwierdzone przez Arkshine i lazarev'a.
bo ja juz naprawdę nie wiem co robie, źle...
#17
Posted 07.09.2010 21:08
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#18
Posted 07.09.2010 21:47
Currently loaded plugins: description stat pend file vers src load unlod [ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm.dll v1.8.1.3 ini Start ANY [ 2] MySQL RUN - mysql_amxx.dll v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 3] Fun RUN - fun_amxx.dll v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 4] Engine RUN - engine_amxx.dll v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 5] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx.dl v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 6] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx v1.8.2-d pl1 ANY ANY [ 7] CStrike RUN - cstrike_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY [ 8] Orpheu RUN - orpheu_amxx.dll v2.3 pl1 ANY ANY 8 plugins, 8 running
09 wrzesień 2010 - 07:25:
Sorry, ze post pod postem, ale chce pokazać jak to rozwiązałem.
Niestety gdy strzelamy nie do takiego typa, nie zwalnia go...
Ale dla chcącego mozna to przerobić, ale mi się już nie chciało:
new Float: origin[3]; velocity_by_aim(id, 100, origin); set_pev(id, pev_velocity, origin)
Podpinamy to oczywiście pod event chodzenia na kucaka t.j.w
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users