Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Liczenie Fragów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obstein

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Lokalizacja:od tylu
Offline

Napisano 06.09.2010 06:19

Siemka. Chcialbym sie dowiedziec jak wykonac policzenie fragów. Badz ilosc zabitych w danym okresie czasu. nie wiem jak to zrobic pomoze ktos ?
glownie jak wykonac cos takiego, by wykonal sie program jesli zabije sie 10 typkow. Bo nie wiem jak to zrobic... : ((( Pomzoe ktos ? :(
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.09.2010 06:30

Ten plugin ma tę wadę że nie respektuje fragów np. za wybuch bomby a tylko fragi za zabicie :> jak wrócę ze szkoły można rozbudować
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#3 Obstein

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Lokalizacja:od tylu
Offline

Napisano 06.09.2010 08:13

no i super ; )) tyle ze nie potrzebuje calkowicie nowego plugina bo to będę wsadzac do Diablo mod'a gdyz chce zrobic "zadania"

i naszedl mi problem. gdyz

public getquest(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yZadania - ^n\w1. Poziom Niski ^n\w2. Poziom Sredni^n\w3. Poziom Wysoki ^n\w ^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_quest_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
easygetquest(id)
}

case 1:
{
mediumgetquest(id)
}
case 2:
{
hardgetquest(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}
return PLUGIN_HANDLED
}

public easygetquest(id)
{
/// new zmienne do losowania i liczenia questa
new losowanie
new zabilem
new expooo
losowanie=random_num(1,15)


if (losowanie=1)
{
showitem(id,"Latwe Zadanie","Kasa: od 100$ do 500$","Doswiadczenie 10-20 expa","<br>Zabij 10 przeciwnikow.<br>")
zabilem=0

///
/// tutaj ten kod na liczenie fragow.
///

if (zabilem = 10)
{

losowanie=random_num(1,5)*100
expooo=random_num(1,2)*10
cs_get_user_money(id)= losowanie + cs_get_user_money(id)
Give_Xp(id,expooo)
show_hudmessage(id, "Wykonałes zadanie")
}
}

}


sadze ze to jest w miare dobrze napisane.
ale no mam kilka pytan.
Czy zmienne sie zapisuja w pamieci ogolnej czy nie?
jesli nie to jak je ponownie wywolac z wartoscia ktora byla ostatnio wykorzystana?
jak mam napisac zadanie w ktorym trzeba w ciagu calej mapy dac 50 Hs'ow ? ( nie ogarniam hit boxow - i ktore to sa komendy (skrypty ) )

Wiecie C++ mam ogarniete.
Ale w tym jezyku to troche sie gubię. (znajomosc komend T_T) i w jakiem ewentualnie programie piszecie skrypty do amxx'a ??

Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za ortografie.
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.09.2010 09:23

Kod liczenia nie w getquest ;]
W diablo najlepiej podpiąć to pod event DeathMsg
z tą zmienną i zabawa ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych