Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Włączanie i wyłączanie pluginu bhop
Temat rozp. jackraymund, 05.09.2010 14:27
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.09.2010 14:27
Potrzebował bym taki plugin z bh który moge włączac i wyłączac
#2
Napisano 05.09.2010 14:58
amxmodmenu->> pluginy czy jakos tak i tam możesz gasić i odpalać;]
#3
Napisano 05.09.2010 14:58
To jest w cvarach pluginu... Możesz też przez amxmodmenu poprzez "Zatrzymaj pluginy"
@@EDIT:
minuta
@@EDIT:
minuta
Użytkownik slowly edytował ten post 05.09.2010 14:58
#4
Napisano 05.09.2010 21:40
mi chodzi o to by gracz mógł wyłączać poprzez napisanie /bh
#5
Napisano 06.09.2010 09:46
First Plugin Bunnyhop Plugin - AlliedModders
Cvary
bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
Cvary
bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
amx_cvar bh_enabled 0aby odpalić
amx_cvar bh_enabled 1Najs]
#6
Napisano 06.09.2010 12:42
kurde nadal nie o to chodzi:|
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa
Użytkownik jackraymund edytował ten post 06.09.2010 12:44
#7
Napisano 06.09.2010 13:17
Już daje;]
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH
#include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /bh","bunny",0) register_clcmd("say bh","bunny",0) register_clcmd("say_team /bh","bunny",0) register_clcmd("say_team bh","bunny",0) register_clcmd("say /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane."); } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone."); { wlaczyl[id] = false }nie wiem czy dziala bo z innego forum nie testowalem
Użytkownik dziadek15 edytował ten post 07.09.2010 17:36
#8
Napisano 07.09.2010 17:25
mógł byś do tego dopisac by pisało na sayu( tylko dla osoby która wpisała daną komende)
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
#9
Napisano 07.09.2010 17:36
#include <amxmodx> #include <ColorChat> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground new bool:wlaczyl[33] public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_clcmd("say /bh","bunny",0) register_clcmd("say bh","bunny",0) register_clcmd("say_team /bh","bunny",0) register_clcmd("say_team bh","bunny",0) register_clcmd("say /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0) register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public bunny(id) { wlaczyl[id] = true ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane."); } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE if(wlaczyl[id]) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } } return PLUGIN_CONTINUE } public wyłącz(id) ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone."); { wlaczyl[id] = false }trzym nie wiem czy działa;]
Musisz mieć Colorchat w kompilatorze
hm... nie dziala niech ktos poprawi;]
Użytkownik dziadek15 edytował ten post 07.09.2010 18:39
#10
Napisano 08.09.2010 18:51
ref:/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych