Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Odpornosc na FLESHE?
#1
Napisano 04.09.2010 18:36
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 04.09.2010 19:40
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "msgScreenFade"); public msgScreenFade(msgId, msgType, id){ if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != NUMER) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
Poprawione
#3
Napisano 04.09.2010 20:04
IP: 91.210.130.90:27067
#4
Napisano 04.09.2010 20:05
#5
Napisano 04.09.2010 20:32
@Edit:
Nie działa ;/
W załączniku *.sma
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "get_user_msgd" on line 299 Warning: Loose indentation on line 300 Warning: Loose indentation on line 301 Warning: Loose indentation on line 302 Warning: Loose indentation on line 303 Warning: Loose indentation on line 340 Warning: Loose indentation on line 341 Warning: Loose indentation on line 388 Warning: Loose indentation on line 393 Warning: Loose indentation on line 500 Warning: Loose indentation on line 509 Warning: Loose indentation on line 520 Warning: Loose indentation on line 557 Warning: Loose indentation on line 563 Warning: Loose indentation on line 572 Warning: Loose indentation on line 587 Warning: Loose indentation on line 588 Warning: Loose indentation on line 600 Warning: Loose indentation on line 601 Warning: Loose indentation on line 607 Warning: Loose indentation on line 612 Warning: Expression has no effect on line 613 Warning: Loose indentation on line 618 Warning: Loose indentation on line 724 Warning: Loose indentation on line 725 Warning: Loose indentation on line 735 Error: Undefined symbol "item_gracza" on line 2406 Warning: Expression has no effect on line 2406 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 2406 Error: Invalid expression, assumed zero on line 2406 Error: Too many error messages on one line on line 2406 Compilation aborted. 5 Errors.
Załączone pliki
Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 20:41
IP: 91.210.130.90:27067
#6
Napisano 04.09.2010 20:47
#7
Napisano 04.09.2010 20:47
register_message(get_user_msgd("ScreenFade"), "msgScreenFade");->
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "msgScreenFade");
i chyba item jest na 2 indexach w innej tablicy, więc
item_gracza[id]->
informacje_przedmiotu_gracza[id][0]
#8
Napisano 04.09.2010 21:26
Załączone pliki
Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 21:27
IP: 91.210.130.90:27067
#9
Napisano 04.09.2010 21:44
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != )tu miałeś wpisać id itemu
#10
Napisano 04.09.2010 21:53
IP: 91.210.130.90:27067
#11
Napisano 04.09.2010 23:32
IP: 91.210.130.90:27067
#12
Napisano 04.09.2010 23:36
#13
Napisano 04.09.2010 23:41
Mógłbyś napisać coś w typie:
Znajdź
cos tamPo/Przed tym to:
cos tamitp? Bo moze zle zrozumiałem ;/
Załączone pliki
Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 23:45
IP: 91.210.130.90:27067
#14
Napisano 04.09.2010 23:44
#15
Napisano 04.09.2010 23:46
public msgScreenFade(msgId, msgType, id){
Caly koniec:
public msgScreenFade(msgId, msgType, id){
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 31) return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 23:47
IP: 91.210.130.90:27067
#16
Napisano 04.09.2010 23:46
#17
Napisano 04.09.2010 23:49
IP: 91.210.130.90:27067
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych