Potrzebowałbym plugin, dzięki któremu TT na początku każdej rundy dostaną określone bronie oraz CT dostanie inne. Przykładowo by TT dostawało AK47, a CT M4A1.
Z góry dzięki, będę plusy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bronie.
Temat rozp. KasztanAD, 04.09.2010 18:05
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.09.2010 18:05
#2
Napisano 04.09.2010 18:20
Masz nie testowałem ale powinno smigac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Leny"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public Odrodzenie(id) {
if(get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
else if(get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
}
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#3
Napisano 04.09.2010 18:24
Coś mi się wydaje, że pod koniec pluginu powinno być:
Lub:
return PLUGIN_HANDLED;
Lub:
return PLUGIN_CONTINUE;
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
IP: 91.210.130.90:27067
IP: 91.210.130.90:27067
#4
Napisano 04.09.2010 18:27
Nie jestem pewien ale możliwe
Użytkownik Monsulito edytował ten post 04.09.2010 18:28
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#5
Napisano 04.09.2010 18:44
można tutaj nie trzeba
#6
Napisano 04.09.2010 18:53
Dzięki Monsulino, poleciał +.
#7
Napisano 04.09.2010 18:57
Jeśli chciałbyś się trzymać konwencji to nie PLUGIN_CONTINUE tylko HAM_IGNORED, ale obie te stałe mają wartość 0, a funkcja nie zwracająca jawnie też zwraca 0, więc tutaj zbędne.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych