Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bronie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 18:05

Potrzebowałbym plugin, dzięki któremu TT na początku każdej rundy dostaną określone bronie oraz CT dostanie inne. Przykładowo by TT dostawało AK47, a CT M4A1.
Z góry dzięki, będę plusy. ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 18:20

Masz nie testowałem ale powinno smigac


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Leny"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public Odrodzenie(id) {
if(get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
else if(get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
}

  • +
  • -
  • 1
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#3 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 18:24

Coś mi się wydaje, że pod koniec pluginu powinno być:
return PLUGIN_HANDLED;

Lub:
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#4 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 18:27

Nie jestem pewien ale możliwe

Użytkownik Monsulito edytował ten post 04.09.2010 18:28

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2010 18:44

można tutaj nie trzeba
  • +
  • -
  • 0

#6 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 18:53

Dzięki Monsulino, poleciał +.
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 18:57

Jeśli chciałbyś się trzymać konwencji to nie PLUGIN_CONTINUE tylko HAM_IGNORED, ale obie te stałe mają wartość 0, a funkcja nie zwracająca jawnie też zwraca 0, więc tutaj zbędne.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych