Witam.
Od niedawana robie itemy do CoD moda czasami sie udaja czasami nie.Pytanie jest takie jak przerobic item z diablomoda na Cod moda ? Np. stalker ringa chcialbym wgrac na cod moda (z inna nazwa) ale moc ta sama.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD MoD] Itemy z diablomoda
Temat rozp. Gubin, 04.09.2010 15:51
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.09.2010 15:51
#2
Napisano 04.09.2010 17:31
Mogę prosić o .sma Diablo oraz CoD moda i wskazanie linijki z itemem?
#4
Napisano 05.09.2010 13:00
Stalker ring to robisz normalnie itemka
i przypisujesz mu funkcje:
Calosc powinna wygladac mniej wiecej tak:
i przypisujesz mu funkcje:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); // W miejsce 29 dajesz numer itemka ktory ma byc twoim "stalker ringiem"
Calosc powinna wygladac mniej wiecej tak:
if(gracz_resetuje[id]) { ResetujPunkty(id); gracz_resetuje[id] = false; } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // << To jest ten twoj stalker ring, znaczy jego nr set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0);
Użytkownik Pawex edytował ten post 06.09.2010 14:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych