Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD MoD] Itemy z diablomoda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gubin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Francja
Offline

Napisano 04.09.2010 15:51

Witam.

Od niedawana robie itemy do CoD moda czasami sie udaja czasami nie.Pytanie jest takie jak przerobic item z diablomoda na Cod moda ? Np. stalker ringa chcialbym wgrac na cod moda (z inna nazwa) ale moc ta sama.
  • +
  • -
  • 0

#2 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 17:31

Mogę prosić o .sma Diablo oraz CoD moda i wskazanie linijki z itemem?
  • +
  • -
  • 0

#3 Gubin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Francja
Offline

Napisano 04.09.2010 18:46

sma rar
  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.09.2010 13:00

Stalker ring to robisz normalnie itemka

i przypisujesz mu funkcje:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); // W miejsce 29 dajesz numer itemka ktory ma byc twoim "stalker ringiem"

Calosc powinna wygladac mniej wiecej tak:
if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // << To jest ten twoj stalker ring, znaczy jego nr
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);

Użytkownik Pawex edytował ten post 06.09.2010 14:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych