Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam przechodzenie przez siebie ..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zagroda

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Stargard Szcz
Offline

Napisano 12.10.2008 13:47

Witam szukam pluginu przechodzenie przez siebie tak jak na mapach KZ jest
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.10.2008 21:02

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <fakemeta> 



#define PLUGIN "Semiclip" 

#define VERSION "1.31" 

#define AUTHOR "skyjur" 



new bool:plrSolid[33] 

new bool:plrRestore[33] 

new plrTeam[33] 



new maxplayers 



public plugin_init() { 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink") 

    register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink") 

    

    register_forward(FM_AddToFullPack, "addToFullPack", 1) 

    

    maxplayers = get_maxplayers() 

} 



public addToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet) 

{ 

    if(player) 

    { 

        if(plrSolid[host] && plrSolid[ent] && plrTeam[host] == plrTeam[ent]) 

        { 

            set_es(es, ES_Solid, SOLID_NOT) 

            set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha) 

            set_es(es, ES_RenderAmt, 85) 

        } 

    } 

} 



FirstThink() 

{ 

    for(new i = 1; i <= maxplayers; i++) 

    { 

        if(!is_user_alive(i)) 

        { 

            plrSolid[i] = false 

            continue 

        } 

        

        plrTeam[i] = get_user_team(i) 

        plrSolid[i] = pev(i, pev_solid) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false 

    } 

} 



public preThink(id) 

{ 

    static i, LastThink 

    

    if(LastThink > id) 

    { 

        FirstThink() 

    } 

    LastThink = id 



    

    if(!plrSolid[id]) return 

    

    for(i = 1; i <= maxplayers; i++) 

    { 

        if(!plrSolid[i] || id == i) continue 

        

        if(plrTeam[i] == plrTeam[id]) 

        { 

            set_pev(i, pev_solid, SOLID_NOT) 

            plrRestore[i] = true 

        } 

    } 

} 



public postThink(id) 

{ 

    static i 

    

    for(i = 1; i <= maxplayers; i++) 

    { 

        if(plrRestore[i]) 

        { 

            set_pev(i, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX) 

            plrRestore[i] = false 

        } 

    } 

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych