Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

exp Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OlKuO

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Rafcioo
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 10:39

Chce zrobić własnego Exp moda ale nie wiem jak zrobić tabele xp. Czyli np level 1 ma 50 xp itd. Mógłby mi ktoś pokazać jakiś przykład jak to zrobić?

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 04.09.2010 11:00

new level[200] = [50, 100 itd. itd.}

200 to jaki lvl max
  • +
  • -
  • 0

#3 OlKuO

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Rafcioo
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 11:03

new Level[10] = { 0,50,350,850,1350,2350,4350,8350,14350,26350,46350,71350}

Dałem coś takiego i chce teraz zrobić, że na 1 levelu ma sie inny np model człowieka to co mam zrobić? :D

if(Level[id]==0)
{
cs_set_user_model(id, "Terminator")
}

Użytkownik OlKuO edytował ten post 04.09.2010 11:03


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:13

masz tam ci lekką podpowiedź zrobiłem jak coś i do tego zapis na Vault :) poćwicz sobie

Załączone pliki



#5 OlKuO

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Rafcioo
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 11:22

Hardbot masz +, ale nie wiem jeszcze jak zrobić, żeby np na 1 levelu sie miało inny model postaci.

#6 Skazany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Lokalizacja:Tu i Tam
Offline

Napisano 04.09.2010 11:28

to chyba dajesz plugin_precache
to pobieranie plikow


if (PlayerClass[id] == CLASS_JAKAS || PlayerLevel[id] == 0)
{
set_user_health(id, 120);
} i tak talej i tak dalej
*/
}

i w tym dajesz model

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:29

proste xD

Tylko pod daną klasę to będzie

if(PlayerClass[id] == CLASS_TERMINATOR)
{
jakieś coś tam xD
}

A pod jakiś level to możesz dać

if(PlayerLevel[id] == 0)
{
jakieś coś tam xD
}

z czego na 0 levelu będzie mieć coś tam xD
a jeśli chcesz np by Terminatro że się tak wyrażę miał na 2 levelu np: więcej HP to robisz sobie coś takiego


if (PlayerClass[id] == CLASS_TERMINATOR || PlayerLevel[id] == 2)
{
set_user_health(id, 120);
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 04.09.2010 11:29


#8 OlKuO

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Rafcioo
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 11:35

Ale ja nie chce moda na klasy :D ja chce tylko zeby byly levele pokazywane w lewym dolnym rogu i np jak ktos ma w CT x lvl ma x model, jak ktos ma w TT x lvl to ma x model.

#9 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:41

Coś takiego bez klas na sam EXP xP

+ zrobiłem ci jeszcze na teamy jak byś chciał


if (PlayerLevel[id] == 0 || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
set_user_health(id, 120);
//dla anty-terrorystów
}
if (PlayerLevel[id] == 0 || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_user_health(id, 120);
//dla terrorystów
}

z czego na 0 level oba teamy dostaną 120 hp :)

co do info to lokaj to


public Info(id)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0);
show_hudmessage(id, "[LEVEL: %i]^n[EXP: %i]",PlayerLevel[id],PlayerXP[id]);
}

a do client_authorized dajesz to
	set_task(0.01, "Info", id, _, _, "b");

Załączone pliki


Użytkownik hardbot edytował ten post 04.09.2010 12:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych