Chce zrobić własnego Exp moda ale nie wiem jak zrobić tabele xp. Czyli np level 1 ma 50 xp itd. Mógłby mi ktoś pokazać jakiś przykład jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
exp Mod
Started By
OlKuO
, 04.09.2010 10:39
8 replies to this topic
#1
Posted 04.09.2010 10:39
#2
Posted 04.09.2010 11:00
new level[200] = [50, 100 itd. itd.}
200 to jaki lvl max
200 to jaki lvl max
#3
Posted 04.09.2010 11:03
new Level[10] = { 0,50,350,850,1350,2350,4350,8350,14350,26350,46350,71350}
Dałem coś takiego i chce teraz zrobić, że na 1 levelu ma sie inny np model człowieka to co mam zrobić?
if(Level[id]==0)
{
cs_set_user_model(id, "Terminator")
}
Dałem coś takiego i chce teraz zrobić, że na 1 levelu ma sie inny np model człowieka to co mam zrobić?
if(Level[id]==0)
{
cs_set_user_model(id, "Terminator")
}
Edited by OlKuO, 04.09.2010 11:03.
#4
Posted 04.09.2010 11:13
masz tam ci lekką podpowiedź zrobiłem jak coś i do tego zapis na Vault poćwicz sobie
Attached Files
#5
Posted 04.09.2010 11:22
Hardbot masz +, ale nie wiem jeszcze jak zrobić, żeby np na 1 levelu sie miało inny model postaci.
#6
Posted 04.09.2010 11:28
to chyba dajesz plugin_precache
to pobieranie plikow
if (PlayerClass[id] == CLASS_JAKAS || PlayerLevel[id] == 0)
{
set_user_health(id, 120);
} i tak talej i tak dalej
*/
}
i w tym dajesz model
to pobieranie plikow
if (PlayerClass[id] == CLASS_JAKAS || PlayerLevel[id] == 0)
{
set_user_health(id, 120);
} i tak talej i tak dalej
*/
}
i w tym dajesz model
#7
Posted 04.09.2010 11:29
proste
Tylko pod daną klasę to będzie
A pod jakiś level to możesz dać
z czego na 0 levelu będzie mieć coś tam
a jeśli chcesz np by Terminatro że się tak wyrażę miał na 2 levelu np: więcej HP to robisz sobie coś takiego
Tylko pod daną klasę to będzie
if(PlayerClass[id] == CLASS_TERMINATOR)
{
jakieś coś tam xD
}
A pod jakiś level to możesz dać
if(PlayerLevel[id] == 0)
{
jakieś coś tam xD
}
z czego na 0 levelu będzie mieć coś tam
a jeśli chcesz np by Terminatro że się tak wyrażę miał na 2 levelu np: więcej HP to robisz sobie coś takiego
if (PlayerClass[id] == CLASS_TERMINATOR || PlayerLevel[id] == 2)
{
set_user_health(id, 120);
}
Edited by hardbot, 04.09.2010 11:29.
#8
Posted 04.09.2010 11:35
Ale ja nie chce moda na klasy ja chce tylko zeby byly levele pokazywane w lewym dolnym rogu i np jak ktos ma w CT x lvl ma x model, jak ktos ma w TT x lvl to ma x model.
#9
Posted 04.09.2010 11:41
Coś takiego bez klas na sam EXP
+ zrobiłem ci jeszcze na teamy jak byś chciał
z czego na 0 level oba teamy dostaną 120 hp
co do info to lokaj to
a do client_authorized dajesz to
+ zrobiłem ci jeszcze na teamy jak byś chciał
if (PlayerLevel[id] == 0 || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
set_user_health(id, 120);
//dla anty-terrorystów
}
if (PlayerLevel[id] == 0 || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_user_health(id, 120);
//dla terrorystów
}
z czego na 0 level oba teamy dostaną 120 hp
co do info to lokaj to
public Info(id)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0);
show_hudmessage(id, "[LEVEL: %i]^n[EXP: %i]",PlayerLevel[id],PlayerXP[id]);
}
a do client_authorized dajesz to
set_task(0.01, "Info", id, _, _, "b");
Attached Files
Edited by hardbot, 04.09.2010 12:30.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users