#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("Time","0.1","HARDBOT")
set_task(1.0, "Start", _,_, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Start(id)
{
new roundtime = get_cvar_num("mp_roundtime")
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "Nowa Runda za %f sekund", roundtime)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
mp_roundtime w HUD
Temat rozp.
hardbot
, 02.09.2010 22:06
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.09.2010 22:06
Jak przebrać odliczanie do HUD. Próbowałem coś takiego lecz nie wychodzi mi
#2
Napisano 02.09.2010 22:27
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Time","0.1","HARDBOT") register_event("HLTV", "Start", "a", "1=0", "2=0") return PLUGIN_CONTINUE } public Start() { new roundtime = get_cvar_num("mp_roundtime") set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(0, "Nowa Runda za %f sekund", roundtime) return PLUGIN_CONTINUE }
@edit
Jak to wyżej nie zadziała to zamiast
register_event("HLTV", "Start", "a", "1=0", "2=0")
użyj
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
Użytkownik Harsay edytował ten post 02.09.2010 22:33
#3
Napisano 03.09.2010 00:38
No a łącząc oba kody + bonus ode mnie otrzymujemy:
#include <amxmodx> new Float:gfNowaRunda; #define TASKID 23456 new gcvarRoundTime; public plugin_init() { register_plugin("Time","0.1","HARDBOT"); register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start") register_logevent("End", 2, "1=Round_End") gcvarRoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime"); } public Start(){ set_task(1.0, "Pokaz", TASKID,_, _, "b"); gfNowaRunda = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarRoundTime)*60; } public End(){ remove_task(TASKID); } public Pokaz() { new roundtime = floatround(gfNowaRunda - get_gametime(), floatround_floor); if(roundtime > 0){ set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(0, "Nowa Runda za %d sekund", roundtime) } return PLUGIN_CONTINUE }
#4
Napisano 03.09.2010 13:03
Warto dodać,żeby to się aktualizowało po podłożeniu paki itd
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych