Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

mp_roundtime w HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 02.09.2010 22:06

Jak przebrać odliczanie do HUD. Próbowałem coś takiego lecz nie wychodzi mi :(

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("Time","0.1","HARDBOT")
set_task(1.0, "Start", _,_, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Start(id)
{
new roundtime = get_cvar_num("mp_roundtime")
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "Nowa Runda za %f sekund", roundtime)
return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.09.2010 22:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() 
{ 
        register_plugin("Time","0.1","HARDBOT")
        register_event("HLTV", "Start", "a", "1=0", "2=0") 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Start()
{
        new roundtime = get_cvar_num("mp_roundtime")
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
        show_hudmessage(0, "Nowa Runda za %f sekund", roundtime)
        return PLUGIN_CONTINUE
}

:)

@edit
Jak to wyżej nie zadziała to zamiast
register_event("HLTV", "Start", "a", "1=0", "2=0")

użyj

register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")

Użytkownik Harsay edytował ten post 02.09.2010 22:33

  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.09.2010 00:38

No a łącząc oba kody + bonus ode mnie otrzymujemy:
#include <amxmodx>

new Float:gfNowaRunda;

#define TASKID 23456

new gcvarRoundTime;

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("Time","0.1","HARDBOT");
	register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
	register_logevent("End", 2, "1=Round_End")

	gcvarRoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
}
public Start(){
	set_task(1.0, "Pokaz", TASKID,_, _, "b");
	gfNowaRunda = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarRoundTime)*60;
}
public End(){
	remove_task(TASKID);
}
public Pokaz()
{
	new roundtime =  floatround(gfNowaRunda - get_gametime(), floatround_floor);
	if(roundtime > 0){
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
		show_hudmessage(0, "Nowa Runda za %d sekund", roundtime)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.09.2010 13:03

Warto dodać,żeby to się aktualizowało po podłożeniu paki itd
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych