Witam. Przeszukałem forum, lecz nie mogłem znaleźć tego o co mi chodzi, więc do rzeczy:
HE - Zmienia się automatycznie (nie potrzeba wpisywania żadnej komendy typu "/napalm" by go dostać - po prostu HE to NAPALM - od razu) na NAPALM.
FLASH - tjw. FLASH zmienia się na Flare (taką jak na Zombie Modach - oświetla teren)
SMOKE - tjw. SMOKE zmienia się na Granat zamrażający (taki jak na serwerach HnS - zamraża gracza)
Za pomoc i dobre chęci dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam: Smoke, Flash, HE
Temat rozp.
KasztanAD
, 01.09.2010 18:59
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2010 18:59
#2
Napisano 01.09.2010 19:44
Do Zamrażającego instalujesz to: FrostNades - AlliedModders
a Do flary i Napalmu to + sprite do sprites
wymagane moduły do pluginu
a Do flary i Napalmu to + sprite do sprites
wymagane moduły do pluginu
#include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun>
Załączone pliki
#3
Napisano 02.09.2010 13:46
Niestety, HE nie działa (zwykły HE), Smoke świeci, a miał zamrażać, Flash to zwykły flash, a miała być flara. Możesz coś z tym zrobić?
02 wrzesień 2010 - 15:03:
@EDIT
Flash i Smoke działa (naprawiłem), HE pewnie też. Ale mam inne pytanie, która linijka odpowiada za wielkość promienia światła? (Flara) Bo niestety jest ono zbyt duże, powiedziałbym, że o wiele za duże i FPS'y zżera. Prosiłbym o odpowiedź.
02 wrzesień 2010 - 15:03:
@EDIT
Flash i Smoke działa (naprawiłem), HE pewnie też. Ale mam inne pytanie, która linijka odpowiada za wielkość promienia światła? (Flara) Bo niestety jest ono zbyt duże, powiedziałbym, że o wiele za duże i FPS'y zżera. Prosiłbym o odpowiedź.
#4
Napisano 02.09.2010 16:02
Teraz powinno działać
Flash = Flara
He = Napalm
(Mój błąd nie dodałem Eventu od Napalmu )
Flash = Flara
He = Napalm
(Mój błąd nie dodałem Eventu od Napalmu )
Załączone pliki
Użytkownik hardbot edytował ten post 02.09.2010 16:03
#5
Napisano 02.09.2010 19:34
A co z wielkością swiatła? Bardzo mi to potrzebne by zmniejszyć promień.
#6
Napisano 02.09.2010 20:18
Szukasz w kodzie
i zmniejszasz tyle ile chcesz
new Float: duration = 999.0
i zmniejszasz tyle ile chcesz
#7
Napisano 03.09.2010 01:37
duration to czas trwania
#8
Napisano 03.09.2010 17:56
Fakt, zmieniłem to i nic się nie zmieniło w wielkości światła.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych