#include <amxmod> #include <amxmisc> #include <fun> new bool:MapSTARTED = false new rtime = 120 // Czas po 5s od zaladowania pluginu do Restartu w Sekundach new sname[] = "cs.lezajsk.pl" // Nazwa Serwera public plugin_init() { register_plugin("Auto Restart","1.1b","graczu") set_task(5.0, "start_restart") return PLUGIN_CONTINUE } public start_restart(){ new Float:rtimes = float(rtime) new Float:rtimeStop = rtimes - 7.0 new Float:rtimeThree = rtimes - 6.0 new Float:rtimeTwo = rtimes - 3.0 new Float:rtimeOne = rtimes new Float:rtimePlay = rtimes + 3.0 set_task(1.0,"loop_timer", 1100, "", 0, "b") set_task(5.0,"check_clients", 1101, "", 0, "b") set_task(rtimeStop,"stop_rool",1900) set_task(rtimeThree,"say_start",1200) set_task(rtimeTwo,"say_start",1300) set_task(rtimeOne,"say_start",1400) set_task(rtimePlay,"say_start",1500) new dir[ 64 ] get_configsdir( dir, 63 ) server_cmd( "exec %s/ar_start.cfg", dir ) } public stop_rool(){ if(task_exists(1100)){ remove_task(1100) } if(task_exists(1101)){ remove_task(1101) } } public loop_timer(){ new col1=random_num(0,255) new col2=random_num(0,255) new col3=random_num(0,255) set_hudmessage(col1, col2, col3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) show_hudmessage(0,"===================^n%s^nRESTART ZA %i SEKUND^n===================", sname, rtime) rtime-- } public say_start(data){ if(data == 1200){ client_cmd(0,"spk misc/three.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 1) show_hudmessage(0,"Three") MapSTARTED = true new dir[ 64 ] get_configsdir( dir, 63 ) server_cmd( "exec %s/ar_end.cfg", dir ) } if(data == 1300){ client_cmd(0,"spk misc/two.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 2) show_hudmessage(0,"Two") } if(data == 1400){ client_cmd(0,"spk misc/one.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 3) show_hudmessage(0,"One") set_task(1.0, "server_restart", 1401) } if(data == 1500){ client_cmd(0,"spk misc/reset.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 4.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"==========^n* GRAMY *^n==========") } } public server_restart(){ server_cmd("sv_restart 1") } public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK) { new arg[1] arg[0] = victim if(MapSTARTED == false){ set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99) } } public check_clients(){ new pnum = get_playersnum() for(new i = 0; i < pnum; i++){ if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)){ cs_user_spawn(i) } } } public spawn_user(id){ new cid = id - 99 if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){ cs_user_spawn(cid) } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/three.wav") precache_sound("misc/two.wav") precache_sound("misc/one.wav") precache_sound("misc/reset.wav") }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2010 14:50
Prosiłbym o przerobienie tego pluginu tak, żeby przez rundę rozgrzewkową leciała muzyka brana z pliku 'mjuzik.mp3', jest on już w katalogu 'misc', żadne inne dźwięki nie są mile widziane:)
#2
Napisano 01.09.2010 15:15
Spoiler
#3
Napisano 01.09.2010 15:28
Nie chcę żeby odgrywane były te dźwięki three.wav, two.wav, one.wav, reset.wav, tylko wyświetlany napis w hud 3,2,1, gramy.
#4
Napisano 01.09.2010 15:55
Czymaj
Załączone pliki
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 01.09.2010 15:58
#5
Napisano 01.09.2010 15:58
Możesz dać sma?
#6
Napisano 01.09.2010 16:00
Skompiluj jeszcze raz, pomyłka.
#include <amxmod> #include <amxmisc> #include <fun> new bool:MapSTARTED = false new rtime = 120 new sname[] = "**NIE REKLAMUJEMY**" public plugin_init() { register_plugin("Auto Restart","1.1b","graczu") set_task(5.0, "start_restart") return PLUGIN_CONTINUE } public start_restart() { new Float:rtimes = float(rtime) new Float:rtimeStop = rtimes - 7.0 new Float:rtimeThree = rtimes - 6.0 new Float:rtimeTwo = rtimes - 3.0 new Float:rtimeOne = rtimes new Float:rtimePlay = rtimes + 3.0 set_task(1.0,"loop_timer", 1100, "", 0, "b") set_task(5.0,"check_clients", 1101, "", 0, "b") set_task(rtimeStop,"stop_rool",1900) set_task(rtimeThree,"say_start",1200) set_task(rtimeTwo,"say_start",1300) set_task(rtimeOne,"say_start",1400) set_task(rtimePlay,"say_start",1500) new dir[ 64 ] get_configsdir( dir, 63 ) server_cmd( "exec %s/ar_start.cfg", dir ) } public stop_rool() { if(task_exists(1100)) { remove_task(1100) } if(task_exists(1101)) { remove_task(1101) } } public loop_timer() { new col1=random_num(0,255) new col2=random_num(0,255) new col3=random_num(0,255) set_hudmessage(col1, col2, col3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) show_hudmessage(0,"===================^n%s^nRESTART ZA %i SEKUND^n===================", sname, rtime) rtime-- client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/mjuzik.mp3") } public say_start(data) { if(data == 1200) { // client_cmd(0,"spk misc/three.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 1) show_hudmessage(0,"Three") MapSTARTED = true new dir[ 64 ] get_configsdir( dir, 63 ) server_cmd( "exec %s/ar_end.cfg", dir ) } if(data == 1300) { // client_cmd(0,"spk misc/two.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 2) show_hudmessage(0,"Two") } if(data == 1400) { // client_cmd(0,"spk misc/one.wav") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 3) show_hudmessage(0,"One") set_task(1.0, "server_restart", 1401) } if(data == 1500) { // client_cmd(0,"spk misc/reset.wav") client_cmd(0, "mp3 stop") set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 4.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"==========^n* GRAMY *^n==========") } } public server_restart() { server_cmd("sv_restart 1") } public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK) { new arg[1] arg[0] = victim if(MapSTARTED == false) { set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99) } } public check_clients() { new pnum = get_playersnum() for(new i = 0; i < pnum; i++) { if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)) { cs_user_spawn(i) } } } public spawn_user(id) { new cid = id - 99 if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)) { cs_user_spawn(cid) } } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/mjuzik.mp3") // precache_sound("misc/three.wav") // precache_sound("misc/two.wav") // precache_sound("misc/one.wav") // precache_sound("misc/reset.wav") }
Załączone pliki
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 01.09.2010 16:02
#7
Napisano 06.09.2010 09:27
Nie działa to, odtwarza 1s początkową i tak w kółko.
#8
Napisano 06.09.2010 16:43
Nie rozumiem?
#9
Napisano 07.09.2010 00:06
O to mi chodzi, że nie leci piosenka, tylko odważa pierwszą sekundę i leci od początku.
Użytkownik put edytował ten post 07.09.2010 00:07
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych