Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nowe Itemy COD
#1
Napisano 01.09.2010 12:34
1.Pióro strusia
jestes szybszy o 10 %
2.Duch Żołnierz
przenikasz przez sciany przez 5 sekund jesli utkniesz w scianie giniesz
3.Miotacz ognia
mozesz wystrzelic 2 kule ognia zabierajace hp w zaleznosci od inteligencji
4.Zakłucenia gravitacji
dostajesz 200 gravitacji
5.Stalowe buty
jestes wolniejszy o 30 % dostajesz famasa
6.Wiara
masz 1/6 szans na dostanie 100 hp wiecej masz 1/5 szans na natychmiastowe zabicie z granatu
7.amulet Granadiera
dostajesz he oraz natychmiastowe zabicie z granatu
8.amulet rozbrajania
dostajesz zestaw do rozbrajania
9.krew feniksa
jestes odporny na granaty he
10.intelek
dostajesz +10 inteligencji
11.siła
dostajesz +10 siły
12.kondycja
dostajesz +10 kondycji
13.zycie
dostajesz +10 do zycia
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 01.09.2010 13:45
pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; szybkosc_gracza[id] -= 0.4; }
daj to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemy) { szybkosc_gracza[id] -= 0.1; }
Chyba tak:)
Amulet Granadieru to chyba tak:
w:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot) {
Dodaj na końcu:
case numer itemu: { give_item(id, "weapon_hegrenade); }
i w
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
Dodaj po:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Sierzant && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
Dodaj:
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == twoj numer itemu) damage = float(health); }
a zycie to tak:
w
public Odrodzenie(id) {
dodaj po:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; szybkosc_gracza[id] -= 0.4; }
daj tO;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 10; }
Użytkownik Intex edytował ten post 01.09.2010 13:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych