Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe Itemy COD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.09.2010 12:34

Jak stworzyć te itemy:

1.Pióro strusia
jestes szybszy o 10 %
2.Duch Żołnierz
przenikasz przez sciany przez 5 sekund jesli utkniesz w scianie giniesz
3.Miotacz ognia
mozesz wystrzelic 2 kule ognia zabierajace hp w zaleznosci od inteligencji
4.Zakłucenia gravitacji
dostajesz 200 gravitacji
5.Stalowe buty
jestes wolniejszy o 30 % dostajesz famasa
6.Wiara
masz 1/6 szans na dostanie 100 hp wiecej masz 1/5 szans na natychmiastowe zabicie z granatu
7.amulet Granadiera
dostajesz he oraz natychmiastowe zabicie z granatu
8.amulet rozbrajania
dostajesz zestaw do rozbrajania
9.krew feniksa
jestes odporny na granaty he
10.intelek
dostajesz +10 inteligencji
11.siła
dostajesz +10 siły
12.kondycja
dostajesz +10 kondycji
13.zycie
dostajesz +10 do zycia

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 01.09.2010 13:45

Pióro Strusia to chyba tak:

pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}


daj to:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemy)
	{
		szybkosc_gracza[id] -= 0.1;
	}

Chyba tak:)


Amulet Granadieru to chyba tak:

w:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{


Dodaj na końcu:

case numer itemu:
		{
			give_item(id, "weapon_hegrenade);
		}


i w
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

Dodaj po:

if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Sierzant && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}

Dodaj:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == twoj numer itemu)
			damage = float(health);
	}


a zycie to tak:

w
public Odrodzenie(id)
{

dodaj po:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}


daj tO;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 10;
	}

Użytkownik Intex edytował ten post 01.09.2010 13:51

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 01.09.2010 13:51

Co do piora strusia to zamiast tego co kolega napisał

szybkosc_gracza[id] -= 0.1;

trzeba by było dodać tak

szybkosc_gracza[id] += 0.1;

Bo to ma zwiększać a nie zmniejszać ;>

Użytkownik Night90 edytował ten post 01.09.2010 13:53

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 01.09.2010 14:06

Co do piora strusia to zamiast tego co kolega napisał

szybkosc_gracza[id] -= 0.1;

trzeba by było dodać tak

szybkosc_gracza[id] += 0.1;

Bo to ma zwiększać a nie zmniejszać ;>


a no:P Mała pomyłka xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych