Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

RegisterHam - granat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2010 21:54

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(isFF)
{
isFF = false;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
else
{
isFF = true;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jak zablokowac w tym zadawanie obrazen przez granat ?

Użytkownik Pittero edytował ten post 31.08.2010 22:08

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 22:36

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#define DMG_BLAST                       (1<<6)

new bool:isFF = false;

public plugin_init()

{

	register_plugin("TT FF", "", "Knopers");

	register_concmd("say /ttff", "OnOff");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

	set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);

}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2){

		return HAM_SUPERCEDE;

	}

	if(damagebits&DMG_BLAST){

		return HAM_SUPERCEDE;

	}

	return HAM_IGNORED;

}

public OnOff(id)

{

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(isFF)

	{

		isFF = false;

		set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);

	}

	else

	{

		isFF = true;

		set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.08.2010 22:42

testowałeś to?
  • +
  • -
  • 0

#4 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2010 22:46

R3X, nie jeszcze.
Jest take dagmage, i take attack prawda?
To jak zmienic ten plugin aby caly czas friendlyfire bylo 1, TT zeby moglo sie bic jak admin wpisze /ttff, w tym czasie kiedy TT moze sie bic, to CT nie.
I jak zrobic by CT nie zabil drugiego CTka he grenade?
  • +
  • -
  • 0

#5 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 31.08.2010 22:59


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idattacker) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idattacker) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(isFF)
isFF = false;
else
isFF = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Już cię nie rozumiem o to chodzi ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2010 23:10

Powiem tak dokladnie:D
Potrzebuje uzyskac efekt:
plugin ktory wlacza/wylacza friendly fire dla TT (ct wtedy nie moze sie zabijac, zablokowanie dawania obrazen przez granat dla CT).
I to ma byc bez uzycia zmiany friendly fire ( set cvar num 1 lub 0).
  • +
  • -
  • 0

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.09.2010 07:34

I to ma byc bez uzycia zmiany friendly fire ( set cvar num 1 lub 0).

Jak będzie bez zmiany to jeśli cvar będzie wynosił 0 to plugin nie zadziała.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idattacker) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idattacker) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
if(idattacker != idinflictor && get_user_team(idattacker) != 1)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(isFF)
{
isFF = false;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
else
{
isFF = true;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ew Coś takiego bez ciągłej zmiany cvara ale jak już powiedziałem jak będzie ustawiony na 0 to nie zadziała.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idattacker) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idattacker) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
if(!isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idattacker) && get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
if(idattacker != idinflictor && get_user_team(idattacker) != 1)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(isFF)
isFF = false;
else
isFF = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 11:23

Knopers:D chodzi mi o to zeby nie zmieniac mp_friendlyfire. Domyslnie mam wlaczone.
Jak zablokowac jeszcze obrazenia od granatu, i jak uderzam w swojego gracza z teamu leci mu krew xD
jak ta krew wylaczyc?
  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.09.2010 21:57

Knopers napisałeś:
if(idattacker != idinflictor && get_user_team(idattacker) != 1)

a co jeśli inflictor to bomba?
  • +
  • -
  • 0

#10 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2010 22:20

Thx. Poradzilem sobie;d
  • +
  • -
  • 0

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.09.2010 22:36

No to może napisz rozwiązanie, bo za tydzień wejdzie następny i znów założy temat...
  • +
  • -
  • 0

#12 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2010 22:42

grankee, ten kod ktory dalem w 1 poscie to byl przyklad.
DarkaGL, DMG_BLAST pomoglo.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych