Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Pytanie o forward


  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 31.08.2010 11:31

Co oznacza taki forward i do czego sie go uzywa ?
 register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink", 0)

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 31.08.2010 11:47

wiesz co to client_PreThink z engine to to samo ? ta funkcja wykonuje się co klatkę gracza
  • +
  • -
  • 0

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2,013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Posted 31.08.2010 12:27

PreThink jest to rodzaj thinka który zostaje wywołany tuż przed wszystkimi obliczeniami w thinku -idealne do zmieniania danych wejściowych wykożystywanych w thinku.


  • +
  • -
  • 0

#4 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 01.09.2010 20:19

A to ja zrobic aby ten forward wykonywal sie co klatke ale po uplywie freeztime ?
  • +
  • -
  • 0

#5 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Posted 01.09.2010 20:40

dodaj warunek if :wstyd:
  • +
  • -
  • 0

#6 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 01.09.2010 20:48

dodaj warunek if :wstyd:

Przyklad ?
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 01.09.2010 21:32

w callbacku z prethinka:
if(gbBeforeFreezeTime) return FMRES_IGNORED;

+
new bool:gbBeforeFreezeTime = false;

register_logevent( "eventRoundStart",2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

public eventRoundStart() gbBeforeFreezeTime=false;
public eventRoundInit() gbBeforeFreezeTime=true;

  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,344
Godlike

  • Postów:3,563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Posted 02.09.2010 14:32

ewentualnie w evencie startu rundy z zakonczonym freeze zarejestruj forward a na koncu rundy go odrejestruj :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 02.09.2010 22:21

Thx. Mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users