public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
// Nowe (Wszystko w ...)
new w_inteligencja[38];
new w_zdrowie[38];
new w_wytrzymalosc[38];
new w_kondycja[38];
// End of Nowe
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
// Nowe (Wszystko w ...)
format(w_inteligencja, 37, "Wszystko w inteligencje (%i + %i)", inteligencja_gracza[id], punkty_gracza[id]);
format(w_zdrowie, 37, "Wszystko w zycie (%i + %i)", zdrowie_gracza[id], punkty_gracza[id]);
format(w_wytrzymalosc, 37, "Wszystko w wytrzymalosc (%i + %i)", wytrzymalosc_gracza[id], punkty_gracza[id]);
format(w_kondycja, 37, "Wszystko w kondycje (%i + %i)", kondycja_gracza[id], punkty_gracza[id]);
// End of Nowe
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, w_inteligencja);
menu_additem(menu, w_zdrowie);
menu_additem(menu, w_wytrzymalosc);
menu_additem(menu, w_kondycja);
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100) {
inteligencja_gracza[id] += 2;
punkty_gracza[id] -= 2;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100) {
zdrowie_gracza[id] += 2;
punkty_gracza[id] -= 2;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100) {
wytrzymalosc_gracza[id] += 2;
punkty_gracza[id] -= 2;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
{
kondycja_gracza[id] += 2;
punkty_gracza[id] -= 2;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
// Nowe (Wszystko w ...)
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id] < 100)
{
inteligencja_gracza[id] += punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] -= punkty_gracza[id];
}
else
{
punkty_gracza[id] -= 100 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 100;
}
}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id] < 100) {
zdrowie_gracza[id] += punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] -= punkty_gracza[id];
}
else
{
punkty_gracza[id] -= 100 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 100;
}
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id] < 100) {
wytrzymalosc_gracza[id] += punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] -= punkty_gracza[id];
}
else
{
punkty_gracza[id] -= 100 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 100;
}
}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id] < 100)
{
kondycja_gracza[id] += punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] -= punkty_gracza[id];
}
else
{
punkty_gracza[id] -= 100 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 100;
}
}
// End of Nowe
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}