Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 30.08.2010 17:02
Mapę losował sam z pliku mapcycle.txt lub też z mapcycle-noc.txt
Prosił bym również aby w pluginie była opcja wyłączenia ostatnich np. 20 map (to jest tylko przykład) granych na serwerze
Tak jak napisałem wyżej z macycle dzień albo noc a więc chciałbym również aby nie kolidowało to z pluginem mapcycle - dzień / noc
I o odpowiedniej porze dnia plugin losował mapę z odpowiedniego pliku
Jeśli ktoś by się podjął tego napisanie byłbym mu za to bardzo wdzięczny
Wszelkie pytania kierować tutaj jeśli jakie kolwiek będą
#2
Napisano 30.08.2010 18:03
#include <amxmodx>
new cvar_mapcyclefile;
public plugin_init()
{
register_plugin("Random Map", "1.0.0", "Owner");
fnRandomMap();
cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile");
}
fnRandomMap()
{
new szMapFile[32];
get_pcvar_string(cvar_mapcyclefile, szMapFile, charsmax(szMapFile));
new szText[32], iChars;
read_file(szMapFile, random(file_size(szMapFile, 1)), szText, charsmax(szText), iChars);
new szAlreadyMap[32];
get_mapname(szAlreadyMap, charsmax(szAlreadyMap));
if(equal(szAlreadyMap, szText))
fnRandomMap();
server_cmd("amx_nextmap %s", szText);
}
#3
Napisano 31.08.2010 14:23
Mapcycle dzienny / nocny - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Przerobić ten plugin na to co ja chce
Z dodatkiem zapamiętywania ostatnich granych map (do 15 myślę aby fajnie było )
Tak aby wyłączyć je z losowania
02 wrzesień 2010 - 21:17:
Łap:
#include <amxmodx>
new cvar_mapcyclefile;
public plugin_init()
{
register_plugin("Random Map", "1.0.0", "Owner");
fnRandomMap();
cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile");
}
fnRandomMap()
{
new szMapFile[32];
get_pcvar_string(cvar_mapcyclefile, szMapFile, charsmax(szMapFile));
new szText[32], iChars;
read_file(szMapFile, random(file_size(szMapFile, 1)), szText, charsmax(szText), iChars);
new szAlreadyMap[32];
get_mapname(szAlreadyMap, charsmax(szAlreadyMap));
if(equal(szAlreadyMap, szText))
fnRandomMap();
server_cmd("amx_nextmap %s", szText);
}
Nie wiem dlaczego ale jak wrzucone to zostało na serwer to crashować go zaczęło
Zainteresuje się ktoś tym tematem może ??
#4
Napisano 03.09.2010 01:33
fnRandomMap(); cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile");
cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile"); fnRandomMap();
Pomysł całkiem ciekawy, może potem mi się będzie chciało, bo teraz to idę spać
#5
Napisano 04.09.2010 16:20
Pomysł całkiem ciekawy, może potem mi się będzie chciało, bo teraz to idę spać
Fajnie jak byś znalazł chwilę na to
Pomysł mojego autorsta (po flaszce najlepsze przychodzą) lecz ja pisać nie umiem dlatego proszę o pomoc tutaj
W razie pytań / testów byle czego gdybyś chciał to pisz na 7744301GG
#6
Napisano 05.09.2010 19:36
mp_lastplayed 15
Aa musisz zainstalować oba pluginy, ten i mapcycle dzienny/nocny, żeby osiągnąć zamierzony efekt
Załączone pliki
#7
Napisano 05.09.2010 21:25
06 wrzesień 2010 - 01:08:
Działa znakomicie jak do tej pory nie wyskoczył mi żaden błąd ale jedno mnie denerwowało gdy testowałem to na serwerze z mała ilością map niestety gdy jest mało map na serwerze poniżej 15 to mapcykl nie był randomowy tylko szło wg standardowego cyklu od góry do dołu więc musiałem wrzucić powyżej 15 map na serwer wtedy mapy były randomowe zawsze z pozostałych 5 które nie były w lastplayed (na serwerze było 20 map wtedy już)
I tutaj moje pytanie czy dało by radę zrobić aby cvar mp_lastplayed dało się przestawić w plikach pluginu ?? niby zmieniałem tam wartość na 5 albo 10 ale wtedy znowu mapy szły znowu wg cyklu góra dół
PS.Może to ja coś zj***łem nie wiem Testowane po północy więc prawie śpię już
#8
Napisano 06.09.2010 00:17
mp_lastplayed 5powinno rozwiązać problem; jeśli nie działa wpisywanie w konsoli/configu zmień tu
register_cvar("mp_lastplayed", "15");przekompiluj i zrób stop & start serwera (restart nie pomoże)
Usuń też plik lastplayed.ini
#9
Napisano 06.09.2010 00:22
Usuń też plik lastplayed.ini
Domyśliłem się Chociaż ten plik sam się podmienia przecież więc zastąpi najwyżej stary gdzie jest 15 map na liście na nowy gdzie będzie 5 tylko
Użytkownik Sunfer edytował ten post 06.09.2010 00:24
#10
Napisano 06.09.2010 00:23
Znalazłem bug w kodzie, ściągnij sma jeszcze raz
#11
Napisano 06.09.2010 00:30
ja to testowałem właśnie przy małej wartości cvara i działało
Aha czyli wystarczy ręcznie zmieniać i będzie działać niby w h... roboty takie kompilowanie ale no przecież map na serwerze nie zmienia się codziennie tylko raz na jakiś czas i na dodatek ilość ich zazwyczaj przekracza te 15 ( a jak by nie przekraczało to zawsze można już się pofatygować i zmieniać to ręcznie w pliku random_map Lecz gdyby dało się tylko w cstrike\addons\amxmodx\configs\cvars było by cudownie
Znalazłem bug w kodzie, ściągnij sma jeszcze raz
Kk już ściągam
PS. Jeszcze raz wielkie dzięki za plugin Już miałem dość tych wszystkich syfowatych rtv pluginów a mapcykl normalny z czasem się nudzi jak gra się zawsze te same mapy po mapach
Użytkownik Sunfer edytował ten post 06.09.2010 00:31
#12
Napisano 06.09.2010 00:37
Proszę bardzo, lubię realizować takie pomysły.
Cvar powinnien działać wpisany w amxx.cfg / server.cfg
#13
Napisano 06.09.2010 12:55
-Ostatnia runda - dokończymy ją
-WarmUP (chociaż tu to nie wiem co mogło by nawet psuć kumpel mi powiedział aby wrzucić )
I Zero problemów ze strony obu pluginów
Cvar powinnien działać wpisany w amxx.cfg / server.cfg
A co do tego Cvara tak działa on wrzucony do amxx.cfg można tam zmieniać wartość bez konieczności kompilowania całości
Lecz jeszcze na koniec zauważyłem coś takiego mianowicie mapcycle_night jest źle czytany jeśli jest w nim mniej map niż ustawione mp_lastplayed
Dokładniej mówiąc zmieniłem sobie mp_time2 na godzinę 14 tak aby niby była noc obecnie gdyż chciałem sprawdzić jak zachowuje się plugin w nocy
mp_lastplayed jest ustawione na 10 a w mapcycle_night jest 5 map (w mapcycle jest ich 20)
I gdy serwer ma wybierać nextmape myślałem że będzie on wybierać mapę z mapcycle_night po prostu w kolejności góra dół lecz plugin losuję wtedy mapę z mapcycle (day)
Czy to ja coś zwaliłem Czy to po prostu jakiś błąd ze strony mapcycle_night ( za mało map nie może tutaj byc ?)
EDIT:
Nie ważne to co pisałem z tym błędem cvary mi się pomieszały tylko plugin działa znakomicie
Reinstal Map-Day/Night pomógł mi poprstu
Jeśli w mapcycle_night jest mniej map niż ustawione w mp_lastplayed to mapy czyta z mapcycle_night od góry do dołu czyli prawidłowo
Lecz wtedy logach można znaleść taki o to error
L 09/06/2010 - 14:27:09: Start of error session. L 09/06/2010 - 14:27:09: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100906.log") L 09/06/2010 - 14:27:09: Invalid cellvector handle provided (6:3:3) L 09/06/2010 - 14:27:09: [AMXX] Run time error 10 (plugin "random_map.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 09/06/2010 - 14:27:09: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Użytkownik Sunfer edytował ten post 06.09.2010 13:37
#14
Napisano 06.09.2010 17:58
zrób to i wtedy wklej logi[AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
#15
Napisano 06.09.2010 20:01
L 09/06/2010 - 20:59:09: -------- Mapchange to cs_militia -------- [AMXX] Zaladowano 2 adminow z pliku L 09/06/2010 - 20:59:11: Invalid cellvector handle provided (6:4:2) L 09/06/2010 - 20:59:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "random_map.amxx") L 09/06/2010 - 20:59:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString") L 09/06/2010 - 20:59:11: [AMXX] [0] random_map_18759.sma::plugin_cfg (line 68)
A teraz masz nowy error który wyskoczył przy tych samych ustawieniach co wcześniej
#16
Napisano 07.09.2010 00:00
//Losowanie do skutku new iRandom; log_amx("Mapcycle! %d", ArraySize(gMapcycleList)); while(iSize2--){ log_amx("^t%d", iSize2); iRandom = random_num(0, iSize2); log_amx("^tlos = %d", iRandom); ArrayGetString(gMapcycleList, iRandom, szMapcycle, MAPNAME_LEN-1); if(isLastPlayed(szMapcycle)) ArrayDeleteItem(gMapcycleList, iRandom); else break; }
#17
Napisano 07.09.2010 13:19
Nie było to co mapę tylko średnio co 3-4 nigdy przy tej samej mapie poprostu losowo to było
Tak wygląda log z mapcycle day teraz gdzie w cyklu jest 21 map a mp_lastplayed nadal 10
L 09/07/2010 - 13:09:02: -------- Mapchange to de_dust -------- L 09/07/2010 - 13:09:03: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:09:03: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:09:03: [random.amxx] los = 6 L 09/07/2010 - 13:09:03: [random.amxx] 19 L 09/07/2010 - 13:09:03: [random.amxx] los = 2 L 09/07/2010 - 13:10:04: -------- Mapchange to cs_militia -------- L 09/07/2010 - 13:10:05: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:10:05: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:10:05: [random.amxx] los = 6 L 09/07/2010 - 13:10:05: [random.amxx] 19 L 09/07/2010 - 13:10:05: [random.amxx] los = 10 L 09/07/2010 - 13:11:07: -------- Mapchange to cs_assault -------- L 09/07/2010 - 13:11:09: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:11:09: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:11:09: [random.amxx] los = 18 L 09/07/2010 - 13:11:09: [random.amxx] 19 L 09/07/2010 - 13:11:09: [random.amxx] los = 17 L 09/07/2010 - 13:12:11: -------- Mapchange to de_torn -------- L 09/07/2010 - 13:12:12: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:12:12: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:12:12: [random.amxx] los = 13 L 09/07/2010 - 13:13:14: -------- Mapchange to de_cbble -------- L 09/07/2010 - 13:13:15: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:13:15: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:13:15: [random.amxx] los = 16 L 09/07/2010 - 13:14:17: -------- Mapchange to de_vertigo -------- L 09/07/2010 - 13:14:18: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:14:18: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:14:18: [random.amxx] los = 8 L 09/07/2010 - 13:15:20: -------- Mapchange to de_prodigy -------- L 09/07/2010 - 13:15:22: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 13:15:22: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 13:15:22: [random.amxx] los = 20
A tak z Mapcycle_night (5 map zmienna mp na 10 ustawiona)
L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] los = 3 L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] 3 L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] los = 0 L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] 2 L 09/07/2010 - 14:08:37: [random.amxx] los = 0 L 09/07/2010 - 14:09:38: -------- Mapchange to de_nuke -------- L 09/07/2010 - 14:09:39: [random.amxx] Mapcycle! 21 L 09/07/2010 - 14:09:39: [random.amxx] 20 L 09/07/2010 - 14:09:39: [random.amxx] los = 9 L 09/07/2010 - 14:10:41: -------- Mapchange to de_piranesi -------- L 09/07/2010 - 14:10:42: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:10:42: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:10:42: [random.amxx] los = 0 L 09/07/2010 - 14:10:42: [random.amxx] 3 L 09/07/2010 - 14:10:42: [random.amxx] los = 3 L 09/07/2010 - 14:11:43: -------- Mapchange to 1hp -------- L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] los = 1 L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] 3 L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] los = 3 L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] 2 L 09/07/2010 - 14:11:44: [random.amxx] los = 1 L 09/07/2010 - 14:12:45: -------- Mapchange to cs_militia -------- L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] los = 1 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] 3 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] los = 1 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] 2 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] los = 2 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] 1 L 09/07/2010 - 14:12:46: [random.amxx] los = 0 L 09/07/2010 - 14:13:47: -------- Mapchange to de_train -------- L 09/07/2010 - 14:13:48: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:13:48: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:13:48: [random.amxx] los = 1 L 09/07/2010 - 14:14:50: -------- Mapchange to de_nuke -------- L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] los = 4 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] 3 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] los = 0 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] 2 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] los = 0 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] 1 L 09/07/2010 - 14:14:51: [random.amxx] los = 1 L 09/07/2010 - 14:15:52: -------- Mapchange to de_inferno -------- L 09/07/2010 - 14:15:53: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:15:53: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:15:53: [random.amxx] los = 4
Teraz żadnego errora nie wywaliło
Jak widać czas mapy na serwerze ustawiłem 1 aby prędzej zmieniało mapę
Oraz plugin nazwałem "random" abym nie musiał co chwilę ich podmieniać
Dziwi mnie tylko 1 sprawa skąd w nocnym cyklu znalazła się mapa
L 09/07/2010 - 14:10:41: -------- Mapchange to de_piranesi --------
Chociaż to zdarza się bardzo źadko więc za błąd tego bym nie uznawał
I tylko chyba na początku gdy serwer przechodzi z dziennego na nocy
Jak mój nocny wygląda tak
de_train
de_nuke
cs_militia
de_inferno
1hp
Użytkownik Sunfer edytował ten post 07.09.2010 13:50
#18
Napisano 07.09.2010 16:23
Potrzeba jeszcze coś poprawić czy mogę uznać, że sprawa zakończona?
#19
Napisano 07.09.2010 16:32
To w poprawionej wersji teraz w logach zawsze będzie ??
L 09/07/2010 - 14:15:52: -------- Mapchange to de_inferno -------- L 09/07/2010 - 14:15:53: [random.amxx] Mapcycle! 5 L 09/07/2010 - 14:15:53: [random.amxx] 4 L 09/07/2010 - 14:15:53: [random.amxx] los = 4Chociaż to w niczym nie przeszkadza Ale tak z ciekawości pytam
Oraz pytanko w twoim poprzednim poście gdzieś tam wyżej SMA jest już dobre bo chce dać link do kumpla aby to ściągnął
Użytkownik Sunfer edytował ten post 07.09.2010 16:41
#20
Napisano 07.09.2010 20:07
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych