Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja tylko dla czegoś


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~^DdR^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Są Dzieci Ne0?
Offline

Napisano 30.08.2010 12:21

Chodzi mi głównie o to aby funkcja np. ciche chodzenie w Codzie była tylko i wyłącznie dla jakiejś klasy. Ja zrobiłem gdy wybierzesz tą klasę to działa ale jak zmienisz na inną to dalej masz to ciche chodzenie. Proszę o jakiś kod lub jak to zrobić :)
if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
Zadziała?

Następna sprawa, jak zrobić aby saper dostawał miny tylko w nowej rundzie? A nie tak jak jest standardowo że dostaję miny od razu jak pojawi się na nowo (CSDM) Proszę o pomoc!

Użytkownik ~^DdR^ edytował ten post 30.08.2010 12:29

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 30.08.2010 12:36

np:

case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
set_user_footsteps(id, 0); //Ta ma nie mieć :)
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
set_user_footsteps(id, 1); // ta ma mieć :)
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");

}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}

Coś takiego możesz zrobić :)

Użytkownik hardbot edytował ten post 30.08.2010 12:37


#3 ~^DdR^

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Są Dzieci Ne0?
Offline

Napisano 30.08.2010 12:39

hardbot, a nie ma jakieś innej możliwość coś podobnego co ja podałem taki kod? Bo przecież wsparcie ma 2 rakiety a inni ich nie mają i w kodzie czegoś takiego nie ma jak ty podawałeś.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 30.08.2010 14:39

K****** o_O Podałem przykład tylko człowiecze nie każe ci przepisywać klas itp z tego powyższego Posta o_O
To Jest Przykład jak masz zrobić z Cichym Chodzeniem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych