Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sprite - rysowanie
#1
Napisano 30.08.2010 08:47
moglby ktos podpowiedziec/napisac funkcje ktora maluje obrazek (sprite) ustalony przeze mnie(bedzie on na serwerze), w miejscu celownika kiedy napisze na sayu /maluj
#2
Napisano 30.08.2010 09:14
#3
Napisano 30.08.2010 09:20
widzialem to juz, ale nie to mi potrzebne...Reklamy na Serwerze + informacje graficzne na ścianach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#4
Napisano 30.08.2010 11:53
#5
Napisano 30.08.2010 12:24
Ten wyzej maluje reklamy na scianach. A ja chce malowanie obrazku w miejscu celownika gdy wpiszemy na sayu /malujJeśli ktoś ci napisze coś takiego to będzie właśnie ten plugin wyżej o-O
#6
Napisano 30.08.2010 12:39
#7
Napisano 30.08.2010 14:23
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 30.08.2010 14:37
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.
#9
Napisano 30.08.2010 14:59
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 30.08.2010 15:14
będę bardzo wdzieczny.aaa bo już myślałem że zmienia celownik
To da się zrobić zaraz przepatrzę i postaram się coś zrobić.
A co to ten Byt tak a propo?
#11
Napisano 31.08.2010 18:10
A co to ten Byt tak a propo?
ang. Entity. Specjalny obiekt na mapie posiadający określoną właściwość/instrukcję. Rozróżnia się Byty Punktowe (ang. Point Entity) np. światła, dźwięki, kamery, uzbrojenie, oraz Byty Solidne (ang. Brush Entity) np. drzwi, szyby, przyciski, windy... Niektóre działają tylko raz na rundę, a niektóre częściej. Wiele z nich potrzebuje zresetowania na początku każdej rundy. To one odpowiadają za interaktywność mapy.
#12
Napisano 31.08.2010 18:31
#13
Napisano 03.09.2010 01:13
new const gszModel[] = "sprites/logo.spr";tu podajesz sprite
a pokazujesz tym
Create_Spriter(id, Float:fOffset, const model[], Float:fDuration, Float:fFramerate=0.0, Float:fMaxFrame=0.0)id - gracz
fOffset - przesuniecie, 0.0 oznacza środek ekranu
model - sprite
fDuration - czas efektu
fFramerate -klatki na sekundę
fMaxFrame - ilość klatek
Jeśli sprite nie jest animowany, możesz pominąć 2 ostatnie argumenty
Załączone pliki
#14
Napisano 03.09.2010 07:54
A czy w tym pluginie usuwa te sprites na koncu rundy?
#15
Napisano 03.09.2010 14:21
Ten plugin pokaże sprite przez wskazany czas przed celownikiem gracza. Jeśli chodziło o umiejscowienie spritea na mapie to przecież Abes dał Ci link w #2
#16
Napisano 03.09.2010 14:25
Ze ktos maluje, inni to widza a potem to znika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych