Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bledy w logach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.08.2010 20:25

Witam!

w logach od jakiegos czasu wyswietla mi pare bledow i nie wiem jak je naprawic.
L 08/29/2010 - 19:42:56: [ENGINE] Invalid entity 118
L 08/29/2010 - 19:42:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ddd.amxx")
L 08/29/2010 - 19:42:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 08/29/2010 - 19:42:56: [AMXX]    [0] inny.sma::pfn_touch (line 2971)
public pfn_touch(ptr,ptd)
{
if(ptr)
{
new szClass[32],id,ent,num[99]
entity_get_string(ptr,EV_SZ_classname,szClass,31)//2971
if(equal(szClass,"remote_bomb_dead"))
{
if(ptd)
{
id=ptd,ent=ptr

entity_get_string(ptr,EV_SZ_targetname,num,98)

GiveSatchel(id,ent,str_to_num(num))
}
}
else if(equal(szClass,"remote_bomb_det"))
{
if(ptd)
{
id=ptd,ent=ptr

if(!g_bHasDet[id])
{
client_cmd(id,"spk %s",g_szPickupSnd)
g_bHasDet[id] = true
remove_entity(ent)
}
}
}
}
else
return PLUGIN_CONTINUE;
return PLUGIN_CONTINUE;
}


oraz

L 08/29/2010 - 19:47:19: [ENGINE] Invalid entity 117
L 08/29/2010 - 19:47:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ddd.amxx")
L 08/29/2010 - 19:47:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_vector")
L 08/29/2010 - 19:47:19: [AMXX]    [0] inny.sma::BombDamage (line 3259)
L 08/29/2010 - 19:47:52: [ENGINE] Invalid entity 118
L 08/29/2010 - 19:47:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ddd.amxx")
L 08/29/2010 - 19:47:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_range")
L 08/29/2010 - 19:47:52: [AMXX]    [0] inny.sma::BombDamage (line 3200)

public BombDamage(pstr[])
{
if(g_bHasEnded) return PLUGIN_HANDLED

new eID = pstr[0]
if(!is_valid_ent(eID)) {
client_print(0 , print_chat , "* Invalid ENTITY: %i" , eID);
}
new id = entity_get_int(eID,EV_ENT_owner)



new aPlayers[32],iNum,x
get_players(aPlayers,iNum,"a")

new iRadius = get_cvar_num("amxx_charge_radius")
new iDamage = get_cvar_num("amxx_charge_damage")
new iImmune = get_cvar_num("amxx_charge_immunity")


new Float:fOrigin[3]
new iOrigin[3]

for(x = 0; x <= iNum; x++) {
new i = aPlayers[x]
if(!is_user_connected(i)) continue

if(!is_user_connected(i)
|| ((iImmune > 0) && (id == i))
) continue

new iDist = floatround(entity_range(eID,i)) //3200

if(iDist <= iRadius) {
new iHealth = get_user_health(i)


	emit_sound(eID,CHAN_AUTO,g_szBombSnd[random_num(0,2)],1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)

entity_get_vector(eID,EV_VEC_origin,fOrigin) //3259
FVecIVec(fOrigin,iOrigin)

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 29.08.2010 20:33

moduły włączone?
  • +
  • -
  • 0

#3 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.08.2010 20:46

tak
cstrike
csx
fun
engine
fakemeta
;geoip
sockets
;regex
nvault
hamsandwich

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych