Ok. Podkładam meekstona gdzieś.
Nagle mnie zabijają - Meekstona się użyć po śmierci nie da
I teraz moje pytanie co zrobić aby po śmierci meekstone zadziałał po nacisnieciu klawisza +use ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Meekstone po śmierci.
Started By Emixx., 29.08.2010 14:40
1 reply to this topic
#1
Posted 29.08.2010 14:40
#2
Posted 12.09.2010 06:24
Znajdz
Zamień na public item_c4fake(id)
Powinno zadziałać
public item_c4fake(id)
{
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
explode(c4bombc[id],id,0)
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}
}
c4state[id] = 2
remove_entity(c4fake[id])
c4fake[id] = 0
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
new Float:pOrigin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
c4fake[id] = create_entity("info_target")
entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
c4state[id] = 1
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Zamień na public item_c4fake(id)
{
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 0 && freeze_ended == true)
{
explode(c4bombc[id],id,0)
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}
}
c4state[id] = 2
remove_entity(c4fake[id])
c4fake[id] = 0
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 0 && freeze_ended == true)
{
new Float:pOrigin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
c4fake[id] = create_entity("info_target")
entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
c4state[id] = 1
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Powinno zadziałać
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users