Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Radar


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 28.08.2010 18:49

Jest jakiś sposób by obie drużyny (CT, TT) widziały na mapie 5 punktów (bytow).
na razie mam taki kod:
for(new id=1;id<33;id++){
		if(is_user_connected(id)&&is_user_alive(id)){
			new ent=-1;
			new num=1;
			while((ent = fm_find_ent_by_class(ent, "paczka"))){
				new Float:fOrigin[3];
				pev(ent,pev_origin,fOrigin)
				new iCoordsCT[3]
				for(new i;i<3;i++)iCoordsCT[i] = floatround(fOrigin[i]);
				if(get_user_team(id)==2){
					message_begin(MSG_ONE, gmsgHostagePos, {0,0,0}, id)
					write_byte(1)   
					write_byte(num<4?num++:4)   
					write_coord(iCoordsCT[0])
					write_coord(iCoordsCT[1])
					write_coord(iCoordsCT[2]) 
				message_end()
				} else {
					message_begin(MSG_ONE, gmsgBombDrop, {0,0,0}, id)
					write_coord(iCoordsCT[0])
					write_coord(iCoordsCT[1])
					write_coord(iCoordsCT[2])
					write_byte(0)	
					message_end()
				}
			}
		}
	}
Działa dobrze tylko, że w CT pokazuje 4 punkty a w TT tylko 1 :P
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 19:51

num na 0 lub num<5?num++:5
message_begin(MSG_ONE,gmsgBombDrop,_,id)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 28.08.2010 19:51

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych