Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana punktów teamu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.10.2008 16:10

Witam. Mam takie pytanie. Istnieje jakaś funkcja, która pozwoli mi pobrać i zmienić punktację teamów? Chodzi mi o te punkty nad teamem, gdy wciśniemy tab. Dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.10.2008 16:17

Elo :P dodawalem to kiedys lecz zapomnialem nazwy poszukałem w swoich paczkach na ftp i znalazlem nazwe ;P lap http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1170
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.10.2008 16:20

to sa punkty graczy a nie teamow :P
  • +
  • -
  • 0

#4 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 10.10.2008 16:24

Miczu, wlasnie sie kapnełem :D hehe zapomnialem :P omg ;P

btw Blue :D
  • +
  • -
  • 0

#5 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 10.10.2008 16:56

message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("TeamScore"),{0,0,0},id)

write_string("TERRORIST/CT")

write_byte("WYNIK TEAMU")

message_end()

}

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.10.2008 17:04

Nom, to chyba jedyna mozliwosc. Ale zapewne po nowej rondize (ktos wygral) bedzie trzeba od nowa wgrac :P
  • +
  • -
  • 0

#7 wizu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.10.2008 17:13

Mam kilka pytań co do tego kodu, tak, żeby wszystko było jasne ;)
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("TeamScore"),{0,0,0},id)
write_string("TERRORIST/CT")
write_byte("WYNIK TEAMU")
message_end()
}
Z tej linijki:
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("TeamScore"),{0,0,0},id)
Czyje to ma być id?

Z tej linijki:
write_string("TERRORIST/CT")
Mam wpisać tylko TERRORIST albo CT?

A tutaj:

write_byte("WYNIK TEAMU")
To mam po prostu wpisać dany wynik tak?

A to:
}
To jest chyba zbędne.

Teraz jeszcze jedno pytanie. Jak pobrać do zmiennej wynik danego teamu?

Ale zapewne po nowej rondize (ktos wygral) bedzie trzeba od nowa wgrac

Ma Miczu rację?
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 10.10.2008 17:22

Z tej linijki:
Kod:
write_string("TERRORIST/CT")

Mam wpisać tylko TERRORIST albo CT?


tak, jedno albo drugie

A tutaj:

Kod:
write_byte("WYNIK TEAMU")

To mam po prostu wpisać dany wynik tak?


tak, klamra też zbędna

Teraz jeszcze jedno pytanie. Jak pobrać do zmiennej wynik danego teamu?

Cytat:
Ale zapewne po nowej rondize (ktos wygral) bedzie trzeba od nowa wgrac

Ma Miczu rację?


new ct_win
new tt_win
tak ma racje, event TextMsg z drugim parametrem 2&#Game_will_restart_in resetującym zmienne na zero, czyli
ct_win = 0;
tt_win = 0;

a jeżeli chcesz przypisać wynik do zmiennej rejestrujesz event SendAudio dla obydwóch drużyn CT/TT(weź z jakiegoś roundsounda) a potem w funkcjach kolejno

ct_win++

dla ct

tt_win++

dla tt

To id zostaw w spokoju, nie ma wpływu na to na kim się to wykona, bo TeamScore nie ma żadnego parametru w którym się zapisuje id gracza.
  • +
  • -
  • 0

#9 wizu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.10.2008 18:56

Badał ktoś może przydzielanie ID graczom?
Bo tak sobie teraz sprawdzałem. Tzn
-status
-kickuje kogoś
-jeszcze raz status i sprawdzam jak zmieniły się ID (to od 1-32)
No i w tym wypadku trochę się zdziwiłem. Bo nie za bardzo wiem jak one są przydzielane. Myślałem, że może zmieni ID wszystkim graczom, żeby było równe od 0 do ilości graczy, a tu jakoś inaczej. Przyjrzał się ktoś kiedyś temu z bliska?

Tak sobie teraz myślę, może jeśli ktoś się podłączy, to dostaje najbliższe wolne ID? Ale w takim razie jak pobrać najwyższe ID, aby po kolei w funkcji for ustawiać coś graczom? Nie wiem, czy jak będę coś próbował z graczem, którego nie ma (wolne ID), to czy mi nie przerwie pluginu? Czy jechać po kolei od 0 do 32 nie zważając, czy to ID jest przyporządkowane do jakiegoś gracza?
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.10.2008 19:18

Moze opisz co chcesz sie dowiedziec dokladnie w prosbach o tutoriale ;-)

Wydaje mi sie ze w/w prosba nie pasuje juz jakos do tego tematu O:)
  • +
  • -
  • 0

#11 wizu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.10.2008 19:48

Pewnie masz rację. Aczkolwiek już sobie poradziłem. Można spokojnie odwoływać się do pustego ID.
  • +
  • -
  • 0

#12 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 10.10.2008 19:59

A ja znalazlem jescze takie cos

// Plugin created by DarkSider for cstrike.ro & ultimate.ro Forums .
// For support , questions , help , information , suggestions , bug reports and others visit www.ultimate.ro/forum , register and go at "Plugins" section !

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cshack>


public plugin_init()
{
	register_plugin("Team Wins","0.1","DarkSider")
	register_clcmd("amx_addt","addt",ADMIN_LEVEL_C,"It adds a win to the Terrorists Team .")
	register_clcmd("amx_addct","addct",ADMIN_LEVEL_C,"It adds a win to the Counter-Terrorists Team .")
}


public addt(id,level,cid)
{
	if(!cmd_access(id , level , cid , 0))
	{
		console_print(id,"[plugin_twins] No access !");
		client_print(id,print_chat,"[plugin_twins] No Access !");
	}else {
		cs_set_team_score(1, cs_get_team_score(1) +1)
		client_print(id,print_chat,"[plugin_twins] Command succeed");
		console_print(id,"[plugin_twins] Command succeed !");
		}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public addct(id,level,cid)
{
	if(!cmd_access(id , level , cid , 0))
	{
		console_print(id,"[plugin_twins] No access !");
		client_print(id,print_chat,"[plugin_twins] No Access !");
	}else {
		cs_set_team_score(2, cs_get_team_score(2) +1)
		client_print(id,print_chat,"[plugin_twins] Command succeed");
		console_print(id,"[plugin_twins] Command succeed !");
		}
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.10.2008 20:04

#include <cshack>

Nie standardowy modul, zapewne pozwala na zmienianie aspektow gry ktore nie potrafia standardowe moduly ;-)

Ale osobiscie bym staral sie unikac - nie wiadomo co i jak :P
  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.10.2008 20:09

tylko że moduł cshack nie jest już uaktualniany i większość rzeczy w nim nie działa i powoduje crash'e... :/ (albo mi się wydaje)
  • +
  • -
  • 0

#15 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.10.2008 20:37

Można spokojnie odwoływać się do pustego ID.

No nie bardzo, spróbuj tego z różnymi rzeczami a przekonasz się, że nie można, bo są błędy przy używaniu pluginu, poczytaj logi.

new players,num
get_players(players,num,"FLAGA")
for(new i=0;i<num;i++)
{
	//tu kod, id gracza w danym wykonaniu pętli to players[i]
}
flagi :
"a" - Don't return dead players
"b" - Don't return alive players
"c" - Skip bots
"d" - Skip real players
"e" - Match with passed team
"f" - Match with part of name
"g" - Ignore case sensitivity
  • +
  • -
  • 0

#16 wizu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.10.2008 21:07

new players[32],num
To już tak, poza tym :P
Dzięki Ci.
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.10.2008 21:10

Tylko że już były problemy z Anty Rasher'em przez get_players

Note: "e" flag can return incorrect results (for cstrike/czero at least).


"We don't really support get_players() with flags anymore. It was a bad idea and if it was our choice, it would have never been added to the original AMX Mod." - BAILOPAN


Więc jakby coś nie działało to wiesz na co zrzucić :D
  • +
  • -
  • 0

#18 wizu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.10.2008 21:17

Tak teraz się przyjrzałem bliżej kodu i zauważyłem, że w sumie to i tak sprawdzam, czy dane ID jest w jakimś teamie. Jak nie, to nic z nim nie robię, więc mój stary sposób również będzie dobry.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych