Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podwójny skok na CoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevcio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 28.08.2010 14:30

Witam. Mam pytanie. Zmieniam sobie CoD'a, i mam pytanie. Jak ustawić dla wybranej klasy to, że może wykonać podwójny skok.
  • +
  • -
  • 0

#2 KevinMagic

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2010 15:04

Szukasz
public CmdStart(id, uc_handle)
i znajdujesz takie cos
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}
Jesli chcesz dodac jakas klase z podwojnym skokiem dopisujesz do if(klasa_gracza[id] == Rambo) :
			if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] = NazwaKlasy)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
powinno dzialac.
  • +
  • -
  • 3

Dołączona grafika

Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku :D

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 15:37

Sprawdze to. Plusik.

28 sierpień 2010 - 15:38:
Nie idzie tego skompilowac.;/
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.08.2010 15:44

u góry musisz jeszcze dopisać tutaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 ||klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA


Ta linijka jest w cmdstart nad:
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);


Czyli to co powiedział Kamil i to co teraz Ci powiedziałem.

Całość wygląda tak:


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;

Użytkownik sebuli edytował ten post 28.08.2010 15:48

  • +
  • -
  • 1

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 15:50

Skompilowałem . Potem sprawdze czy działa . Leci PLusik ;)
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 KevinMagic

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2010 11:16

Rzeczywiscie o tym zapomnialem :P dz ze mnie poprawiles.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych