Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Zmiana liczy fireball'i na rundę u maga


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Posted 27.08.2010 20:41

J.w. Proszę o pomoc, jak zmienić, by mag mógł użyć jednego fireballa na rundę?

Edited by ExuS, 28.08.2010 15:24.

  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Posted 28.08.2010 17:58

Znajdź
case Mag:

		{

			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 

			fired[id]=0

			item_fireball(id)

		}
i zamień na
case Mag:

		{

			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 

			item_fireball(id)

		}

  • +
  • -
  • 1

#3 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Posted 29.08.2010 14:06

Ok, a da się zrobić, by można było np. 2 razy?

30 sierpień 2010 - 15:03:
?

30 sierpień 2010 - 16:00:
Czy fired[id]=2 będzie działało?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#4 reklama*-Cs.Pl

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 31.08.2010 09:58

Ok, a da się zrobić, by można było np. 2 razy?

30 sierpień 2010 - 15:03:
?

30 sierpień 2010 - 16:00:
Czy fired[id]=2 będzie działało?



pewnie:

case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=2
item_fireball(id)
}



Bo 0 oznacza albo nieskonczonosc

#5 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Posted 31.08.2010 11:27

Gdy dam fired[id]=2 to ani jednej nie chce wyczarować.
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#6 Gość_cypis_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Posted 01.09.2010 17:46

Na razie z tego co mi wiadomo to 2x nie da się zrobić ... jedynie jedno i usuwasz tą linijkę którą napisałeś "fired[id]=2" wtedy będzie czarował 1x kulę ... Bo inaczej nie da rady ;P




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users