Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Masz szanse 1/8


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 17:50

Witam mam pytanie jak zrobić item który daje 1/8 szans na natychmiastowe zabicie z noża?
Trzeba się wzorować na tym poradniku? [Tutorial] Itemy 1/1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jeśli tak to co wstawić w miejsce m4a1 w poniższym kodzie? Czy wystarczy wpisać CSW_knife a potem kinfe?:
public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */
Bazując na tym Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X to nie ma w spisie noża.
  • +
  • -
  • 0

#2 Olowek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 27.08.2010 17:54

Sorry , nie zauważyłem tematu mój błąd
następnym razem będę czytał 3 x nazwę tematu.

Etid @@down

Panie Onyk3 - jakie 4 ? konto nie rozumiem cię o co ci chodzi.
to jest moje 1 konto tutaj - i ostatnie.

Użytkownik Olowek edytował ten post 27.08.2010 18:09


#3 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 27.08.2010 17:57

CS Weapon Information[UPDATED] - AlliedModders
jbc, to tutaj lepszy spis broni
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 27.08.2010 17:59

@Olowek
Co ty mu dałeś ?
wogóle to dziwne że jeszcze nie dostałeś bana za multi.
4 konto ? :kwiaty:

@topic
1/8 ustawiasz w

{
player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}

Dla 1/8 będzie

{
player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = 8
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 27.08.2010 18:00

  • +
  • -
  • 0

#5 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 18:03

Dla 1/8 będzie


{
player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = 8
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}

A nie powinno być player_b_m4master[id] = random_num(1,8)?

I czy poniższy kod jest zgodny z 1/8 szans z knife
public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 27.08.2010 18:06

Wtedy byś mógł wylosować item
Szansa 1/1,1/2,1/3,1/4,1/5,1/6,1/7,1/8 :rolleyes:

Kod chyba dobry tylko zmień sobie nazwe z m4master na inna bo Ci się potem pomiesza.
  • +
  • -
  • 0

#7 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 18:26

Przy robieniu tego itemku wszystko zrobiłem tak jak w poradniku [Tutorial] Itemy 1/1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X .
Przeszedłem do kompilacji i mam 3 błędy:

dbmod_5.sma(1621) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(2048) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.sma(2995) : error 088: number of arguments does not match definition

W linijce 2995 mam taki kod:
new rannum = random_num(1,75,76)

Przed zrobieniem tego itemu miałem samo m4master (edytowane na umpa) to kompilowało się bez błędu.
Poniżej przedstawiam case 75 (m4master), 76 (knifemaster)
		case 75:
{
player_item_name[id] = "Shot machine"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z UMPA",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}
case 76:
{
player_item_name[id] = "Ekskalibur"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = 3
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 27.08.2010 18:53

new player_b_m4master[33] = 1
Mówiłem Ci żebyś potworzył np new player_b_kosamaster[33] itp

Tak nie może być
new rannum = random_num(1,75,76)
Jeśli już to
new rannum = random_num(1,76)



@Olowek
Nie udawaj ;)
http://amxx.pl/rygiel-m11189.html
http://amxx.pl/rygiel12-m6667.html
http://amxx.pl/ryglovsky-m10638.html
I po co pisałeś mi na steam żebym się zamknął ? ^D^

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 27.08.2010 18:58

  • +
  • -
  • 0

#9 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 19:06

new player_b_m4master[33] = 1
Mówiłem Ci żebyś potworzył np new player_b_kosamaster[33] itp

Tak nie może być
new rannum = random_num(1,75,76)
Jeśli już to
new rannum = random_num(1,76)



@Olowek
Nie udawaj ;)
Rygiel - Przeglądanie profilu
Rygiel12 - Przeglądanie profilu
Ryglovsky - Przeglądanie profilu
I po co pisałeś mi na steam żebym się zamknął ? ^D^

Hmmm ale jak zmienie to linijke new_rannum = radom_num to umpmaster się usunie...tak?
Ja chcę aby działał UMPmaster i knifemaster

new player_b_sniper[33] = 1	//Ability to kill in 1/sniper with scout
new player_b_m4master[33] = 1
new player_b_knifemaster[33] = 1


Nie wiem czy do końca o to powtórzenie ci chodziło ale jeśli tak to jest to dodane.

Użytkownik Magnetix edytował ten post 27.08.2010 19:07

  • +
  • -
  • 0

#10 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 27.08.2010 19:11

wszystkie player_b_m4master itp co w nazwie maja m4 zamien na np player_b_knifemaster.
Nie wiem jak Ci to wytlumaczyc.
  • +
  • -
  • 0

#11 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 19:23

wszystkie player_b_m4master itp co w nazwie maja m4 zamien na np player_b_knifemaster.
Nie wiem jak Ci to wytlumaczyc.

Zamieniłem dla knifemastera już prawie wszystko ale nadal błąd w 2995 linijce czyli:

dbmod_5.sma(2995) : error 088: number of arguments does not match definition

Dodatkowo dodam że mam umpmaster pod nazwą m4master więc chcę aby działał knifemaster i m4master więc chyba nie mogę z tej linijki poniżej usunąć case 75 lub 76.
        new rannum = random_num(1,75,76)

  • +
  • -
  • 0

#12 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 27.08.2010 19:34

new rannum = random_num(1,76)
  • +
  • -
  • 0

#13 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 19:39

new rannum = random_num(1,76)

i będzie działać knifemaster i m4master?
  • +
  • -
  • 0

#14 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 27.08.2010 19:46

Wszystkie itemki od 1 do 76 :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych