Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Otwieranie drzwi/przycisk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2010 20:14

Witajcie,
jaka funkcje mam uzyc by uaktywnic przycisk otwierajacy cele/drzwi na mapach JailBreak ?
public jail_open()
{
	static i
	for(i = 0; i < sizeof(g_Buttons); i++)
	{
		if(g_Buttons[i])
		{
			ExecuteHamB(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 1, 1.0)
			entity_set_float(g_Buttons[i], EV_FL_frame, 0.0)
		}
	}
}
Takie cos mam z innego pluginu :D
Jak to uzyc ?

Użytkownik Pittero edytował ten post 26.08.2010 20:17

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 26.08.2010 20:52

i do tego dodajesz func_door :)

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2010 20:55

i do tego dodajesz func_door :)

Ale to mi wszystkie drzwi otworzy co sa na mapie, a ma tylko cele.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 26.08.2010 21:41

heh to musiał byś wiedzieć jak są drzwi od celi podpisane żeby tylko to otwierało
Był gdzieś plugin na to :D tylko gdzie

#5 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2010 22:01

Ja to widzialem w pluginie JailBreak Extreme.
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.08.2010 23:24

public jail_open()
{
	
	for(new i = 33; i < 513; i++)
	{
        static class[64]
        pev(i,pev_classname,class[64])
		if(equal(class,"klasa_przycisku_otwierajacego")
		{
			ExecuteHamB(Ham_Use, i, 0, 0, 1, 1.0)
			entity_set_float(i, EV_FL_frame, 0.0)
		}
	}
}

i sobie wrzucasz gdzie chcesz jail_open() wczesniej tylko uzupelnij funkcje o klase i sprawdz czy to zadziala
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2010 07:13

A skad ta klase wziść?

27 sierpień 2010 - 07:56:
https://forums.allie...58&d=1270905321
tu sma tego pluginu gdzie jest ta funkcja otwierajaca przez wpisanie /open
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 09:55

pluginem m_eel jest tutaj na amxx
  • +
  • -
  • 0

#9 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2010 10:19

pluginem m_eel jest tutaj na amxx

Podasz linka?
Wyszukiwarka forumowa nie pomaga, google tak :)
Sorki ale nie wiem co to te "m_eel" i do czego :D
Mi potrzebna fukncja otwierajaca cele do pluginu, a nie jakies duze pluginy :D

Użytkownik Pittero edytował ten post 29.08.2010 13:16

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 14:09

m_eel - Engine entity lab - Nieoficjalny polski support AMX Mod X sprawdzasz ich classname i jedziesz
  • +
  • -
  • 0

#11 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2010 14:29

Udalo mi sie takie cos wykombinowac :D tylko ze otwiera raz cele, a ja chcialbym aby sie otwieraly/zamykaly.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>



#define PLUGIN "Otworz Cele"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pittero"
new found[10]

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /cele", "Push_Button");

}
public Push_Button()
{
new ent = 1
new ent3
new Float:origin[3]
new Float:radius = 200.0
new class[32]
new name[32]
new pos
while((pos <= sizeof(found)) && (ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "info_player_deathmatch")))
{
new ent2 = 1
pev(ent, pev_origin, origin)
while((ent2 = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, ent2, origin, radius)))
{
if(!pev_valid(ent2))
continue

pev(ent2, pev_classname, class, charsmax(class))
if(!equal(class, "func_door"))
continue

pev(ent2, pev_targetname, name, charsmax(name))
ent3 = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, 0, "target", name)
if(pev_valid(ent3) && (in_array(ent3, found, sizeof(found)) < 0))
{
ExecuteHamB(Ham_Use, ent3, 0, 0, 1, 1.0)
found[pos] = ent3
pos++
break
}
}
}
return pos
}

stock in_array(needle, data[], size)
{
for(new i = 0; i < size; i++)
{
if(data[i] == needle)
return i
}
return -1
}

Użytkownik Pittero edytował ten post 29.08.2010 14:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych