Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Licznik Czasu (indywidualny)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 S4JM0N

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2010 12:35

Witam.
Tym razem potrzebuje licznika czasu(wyswietlany w hud), który zaczyna liczyć indywidualny czas przy spawnie .
Licznik najlepiej jak by w sobie posiadał setne sekundy, choć nie muszą one być wyświetlane.

Pozdrawiam.
Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.08.2010 16:57

dla każdego gracza musisz zapisac w zmiennej czas w momencie spawnu, a do drugiej czas w momencie, w którym ma on przestać być liczony (death, disconnect, czy co tam chcesz), i od tego drugiego odjąć pierwszy aby dowiedzieć się ile upłyneło. Jeśli chcesz wyświetlać czas na bieżąco użyj tasku zapętlonego co sekundę, który wyświetli czas. Oczywiście dla większej precyzji możesz task ustawić co 0.1 sek.
  • +
  • -
  • 1

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.08.2010 18:32

ewentualnie mozesz zrobic think bota ktory bedzie liczyl wszystkim czas :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 S4JM0N

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 20:15

Dziękuje wam wszystkim za wskazówki :D . Ale jedno pytanie dotyczące posta grankee. Czy get_time, zapisuje setne sekundy? Bo akurat jest to ważna kwestia.
  • +
  • -
  • 0
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.08.2010 22:13

Użyj, sprawdź, dowiesz się. Ja nie wiem, bo nie używam raczej tej funkcji (z braku potrzeby).
GoQ dobrze kombinuje,w thinku policzysz na pewno dziesietne i chyba setne sekundy.
  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 29.08.2010 22:25

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN ""

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "kyku"



new Float:czas[33];

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /sprawdz", "sprawdz");

	register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

}



public RoundStart()for(new i=1;i<33;i++) czas[i] = get_gametime(); // to resetuje wszystkim

public sprawdz(id) client_print(id, print_chat, "Od spawnu minelo: %f sekund", get_gametime()-czas[id]); // wyswietla czas np. 43.30 sekund

  • +
  • -
  • 1

#7 S4JM0N

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2010 10:43

Dzięki kyku za fatygę. Takie proste rozwiązanie zastąpiło koło moich 12 lini kodu :D
  • +
  • -
  • 0
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych