Witam.
Tym razem potrzebuje licznika czasu(wyswietlany w hud), który zaczyna liczyć indywidualny czas przy spawnie .
Licznik najlepiej jak by w sobie posiadał setne sekundy, choć nie muszą one być wyświetlane.
Pozdrawiam.
Dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Licznik Czasu (indywidualny)
Temat rozp.
S4JM0N
, 26.08.2010 12:35
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.08.2010 12:35
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
#2
Napisano 29.08.2010 16:57
dla każdego gracza musisz zapisac w zmiennej czas w momencie spawnu, a do drugiej czas w momencie, w którym ma on przestać być liczony (death, disconnect, czy co tam chcesz), i od tego drugiego odjąć pierwszy aby dowiedzieć się ile upłyneło. Jeśli chcesz wyświetlać czas na bieżąco użyj tasku zapętlonego co sekundę, który wyświetli czas. Oczywiście dla większej precyzji możesz task ustawić co 0.1 sek.
#3
Napisano 29.08.2010 18:32
ewentualnie mozesz zrobic think bota ktory bedzie liczyl wszystkim czas
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 29.08.2010 20:15
Dziękuje wam wszystkim za wskazówki . Ale jedno pytanie dotyczące posta grankee. Czy get_time, zapisuje setne sekundy? Bo akurat jest to ważna kwestia.
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
#5
Napisano 29.08.2010 22:13
Użyj, sprawdź, dowiesz się. Ja nie wiem, bo nie używam raczej tej funkcji (z braku potrzeby).
GoQ dobrze kombinuje,w thinku policzysz na pewno dziesietne i chyba setne sekundy.
GoQ dobrze kombinuje,w thinku policzysz na pewno dziesietne i chyba setne sekundy.
#6
Napisano 29.08.2010 22:25
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kyku" new Float:czas[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sprawdz", "sprawdz"); register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") } public RoundStart()for(new i=1;i<33;i++) czas[i] = get_gametime(); // to resetuje wszystkim public sprawdz(id) client_print(id, print_chat, "Od spawnu minelo: %f sekund", get_gametime()-czas[id]); // wyswietla czas np. 43.30 sekund
#7
Napisano 30.08.2010 10:43
Dzięki kyku za fatygę. Takie proste rozwiązanie zastąpiło koło moich 12 lini kodu
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych